sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Mitä löytyi Tallinnasta?

Oltiin viime torstaina päivä Tallinnassa shoppailureissulla. Kynsilakkoihin liittyen olin päättänyt, etten osta yhtäkään OPI:a (pientä poikkeusta lukuunottamatta), koska mun OPI-hylly on ihan täysi :D Kaikki muut lakkamerkit oli sallittujen listalla.

Kaubamajan kosmetiikkaosastolta mukaan lähti kaksi China Glazea sekä Seche Vite. Sotckmannilta löysin viimein Jinxin, jota olinkin jo havitellut pitkään. Chinat oli n. 7€/kpl, Seche 8,90€ ja OPI 10,50€.


Turned Up Turquoise on lakka, johon ihastuin heti ensinäkemiseltä. Kirkas turkoosi, aivan ihana ja vähän erilainen neon-lakka, mitä on tullut vastaan. Kuva vääristää aika paljon väriä, tää on luonnossa ihan selkeä turkoosi ja vielä tosi neon.

Keep Calm, Paint On (Avant Garden) lähti mukaan värin ja nimen takia. Koostumus tässä on kuuleman mukaan melko huono, mut tykkään mun uudesta harmaanvihreestä shimmeristä silti.

Jinx (Bond Girls) oli se ainoa poikkeus, koska tämä on todellinen must have -lakka! Ei varmaan tarvitse edes selitellä, tää on ihan täydellinen liquid sand ♥

Oon tosi tyytyväinen, miten pienellä lakkamäärällä selvisin! Kaikkee muuta sitten tulikin osteltua ja paljon.. Nyt mä oon aika rahaton, joten kynsilakkoja tuskin vähään aikaan tulee lisää.. :D

12 kommenttia :

  1. Mullakin on turned up turquoise, ihana kesälakka <3

    VastaaPoista
  2. "kynsilakkoja tuskin vähään aikaan tulee lisää" hahahaaa ootas vaa tiistaihin ;DD

    VastaaPoista
  3. Voi apua, oon sulle niin kateellinen, että sait vaivaisella kympillä tuon Jinxin! Niin ihana lakka! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävi uskomattoman hyvä tuuri, sillä lakka oli viimeinen Stockalla! Ihana se on :)

      Poista
  4. Ihania nuo kaikki. Varsinki opi ♥

    VastaaPoista
  5. Oo, ihkuja ostoksia, tuo Turned Up Turquoise näyttää herkulle! :)

    VastaaPoista
  6. Ompas kivoja lakkoja. Toi Turned Up Turquoise on ihana, mutta ihan mahdoton kuvata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä huomasin jo pelkästään pulloa kuvatessa, että tää tulee olee mahdoton kuvata kynsilläkin.. :D

      Poista