keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Nopeat kynnet juhliin

Pienimuotoinen paniikki meinasi iskeä, kun oltiin perjantaina kotona yhdeksän aikoihin illalla ja seuraavana aamuna pitäisi lähteä pikkuserkun häihin. Asiaa ei helpottanut yhtään se, että olin saanu kynnet ihan järkyttävään kuntoon ratsastusleirin aikana.



Gina Tricot - Violet
Golden Rose Jolly Jewels - 103

Mekko mulla oli (yllättäen) keltainen ja tällä kertaa ihan kunnon kirkas keltainen. Siispä valitsin violetin lakan kynsille. Gina Tricotin tummanvioletti creme hoiti tehtävänsä hyvin ja peitti parilla kerroksella sekä kuivui tosi nopeesti. She Walks In Beautyn wannabe-dupella tein glitterliu'un kynsipedille superlonin palaa apuna käyttäen. Helppoa ja nopeaa, mutta lopputulos oli silti näyttävä. Ja tuo glitter auringossa.. 8) ♥


Mä en tosiaan tajua, miten oon onnistunut piilottaa kynteni tossa kuvassa.. :D En oikeen vieläkään tiedä; sopiko kynnet tuohon vai ei, mutta niillä joka tapauksessa mentiin. :)

14 kommenttia :

  1. Toi sun mekko on todella upea♥ ihana!!! Ja kynnet on myös ihanat :3

    VastaaPoista
  2. ihanat kynnet ja ihana mekko! <3

    http://www.hymyilevatkynnet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Käsittämättömän kauniit kynnet! Saako matkia? :D

    VastaaPoista
  4. Ihana mekko!! :) ja kynnetkin kauniit!

    VastaaPoista
  5. Oi mä haluun tota JJ:n lakkaa myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä hakemassa se Seppälästä! :)

      Poista
  6. Todella kaunis mekko ja kauniit on kynnetkin :)

    VastaaPoista