torstai 11. heinäkuuta 2013

OPI ystävämyynti

Varoitan nyt heti alkuun, että postaus sisältää kuvia, kuvia, tekstiä.. ja kuvia..

Jos joku on vielä onnistunut välttymään siltä tiedolta, että OPI:n maahantuojalla (bm International) on menossa parhaillaan ystävämyynti, niin nytpä tietää. Ja jos sattuu asumaan jossain Lahden lähettyvillä, niin nyt kipinkapin Rautatienkadulle! Varsinaisesti ystävämyynti alkoi eilen klo. 12 ja jatkuu vielä tämän ja huomisen päivän.

Itse suuntasin eilen paikalle heti 12, ja jo silloin porukkaa oli ihan kiitettävästi. OPI:n lakat maksoivat 5€/kpl ja 20€/5 kpl. Matta- ja shatterlakat olivat 3€/kpl. Lisäksi oli kaikenlaista muuta OPI-tuotetta, kuten Avojuicea ym.

Mulle tarttui mukaan vaan kuusi lakkaa: viisi normaalia ja yksi magneettilakka.


Sparrow Me the Drama (Pirates of the Caribbean) lähti mukaan täytteeksi mun vaaleanpunaisten lakkojen joukkoon. Tämä ihan normaali creme koostumukseltaan, mut varmaan melko lirua kuten saman kokoelman Mermaid's Tears.



Austin-tatious Turquoise (Texas) on petroolin värinen glassflecked tai duochrome tai oikeestaan molempia(?). Vähän violettiin taittaa ja ihan selvä glassflecked, jos multa kysytään. Melko ohut koostumus tässäkin, mutta väri on ihana!

Ja sitten näihin ihanuun Burlesque-kokoelman glittereihin. Silloin 12 aikaan näitä oli vain neljää erilaista ja myöhemmin tuli vielä loput kaksi myyntiin. Mä valitsin niistä neljästä kolme parasta.



Show It and Glow It! sisältää enimmäkseen violettia ja hopeaa glitteriä, ja sen lisäksi vielä vähän sinistä, vihreää, oranssia, kultaista..



Extra-va-vaganza! taas sisältää oranssia/kuparinväristä, vihreää, hopeaa, violettia.. Hei oikeesti, eihän näistä ota mitään tolkkua.. Ihan liikaa kaikkea samassa pullossa:D No ei se mitään, ihania ovat joka tapauksessa.



Ja sitten se paras: Sparkle-icious. Kultaista, violettia ja sinistä glitteriä. Ei tätä voi sanoin kuvailla, jokaisen täytyy omistaa tämä.


Viimeisenä mun ihan eka magneettilakka. Maksoin tästä 9€, joten ei edes kallis OPI:n magneettilakaksi. Morning, MoneyPenny on Skyfall-kokoelman yksi kolmesta magneettilakasta. Tummanpunainen lakka, jossa on vähän hologlitteriä mukana ♥ Ja mukana tulleesta magneetista tulee pelkät raidat kynsiin.

Huh huh, toivottavasti ees joku jakso lukea tän postauksen loppuun. Oli meinaan aika työläs tehdä ja silleen.. :D

Mun heppaloma jatkuu huomenna, mut oon kyllä näpytellyt postauksia valmiiksi seuraaville päiville. En kyllä yhtään tiedä, toimiiko paikassa, johon mennään, netti, joten sen varassa ollaan. Eli jos ei toimi, niin sitten blogin puolella on seuraavat viisi päivää aika hiljasta.

14 kommenttia :

  1. Oon niin kade noista Burlesque-kokoelman glittereistä. Onneksi Sparkle-icious löytyy jo, muuten itkisin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sparkle-icious on kyllä paras, onneks sulla on se sentään! :)

      Poista
  2. Ooh, oon niin kade! Jos ois yhtään vapaata, niin lähtisin sinne Lahteen osteleen OPIn lakkoja minäkin! Mutta töissä oon nämä kaikki päivät, nyyh! Meinaan noi Burlesquet himotuttais mua ihan tosi paljon! Onneksi multa löytyy jo Sparkle-icious.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sattu hyvä tuuri, kun asutaan ihan Lahden lähellä ja vielä oon kesälomallakin :D Burlesquet on kyllä rakkauslakkoja, ja onneks sultakin yksi löytyy!

      Poista
  3. Pakkohan se oli lähtee sinne. :D mä vähän tota villiinnyin siellä :D ostin siis hmm muutaman lakan :D noi kaikki mitä sä ostit on ihania♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muutaman..? :D En ny tiiä, pitäiskö tota uskoo;) Jep onhan nää ihania kaikki ♥

      Poista
  4. Ihania ostoksia <3 Löysin tän sun blogin vasta eilen mutta oon lukenu sen viimevuoden kesäkuuhun asti. Voin sanoa että tää on ehdottomasti yks parhaista kynsiblogeista koskaan!! Aion ehdottomasti seurailla millasia kynsiä vielä keksit :3 IHANA BLOGI!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Oho, mä en vaan käsitä, miten joku jaksaa oikeesti lukee niin pitkälle..? :o Mutta kiitos tosi paljon ja tervetuloa mukaan! :):)

      Poista
  5. Voi kun olisivat hiukan paremmin mainostaneet et se kestää kolme päivää. :( Nyt oon hyvin pettynyt, olin tänään Lahdessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä petyin kans, miten huonosti tosta oli mainostettu. Edellisenä päivänä vaan Facebookissa.. :/

      Poista
  6. Ihania löytöjä oot tehny! Onneksi omistanki kaksi noista kolmesta Burlesquesta ja vielä Bring On the Blingin, muuten kyllä harmittais! Ja koska kaikki Skyfall magneetitkin omistan jo, niin ei tarvi niidenkään perään ruikuttaa:D Mutta sanon vain, että Burlesque glitterit = Suurta rakkautta! Alko tekeen mieli lakata Sparkle-icious'illa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä :3 Burlesquet on aivan ihania, ja mä haluun kans ton Sparkel-iciousin kynsille nyt heti :D

      Poista