maanantai 15. heinäkuuta 2013

Sweet bows

En yhtään tiiä mikä muhun meni, kun yhtäkkiä huomasin lakkaavani kynsiäni nudella lakalla. Se sai lopulta kaverikseen glitteriä ja rusettejä, söpöä :3


Gina Tricotin Nude Pink levittyi tosi tasaisesti, eikä tarvinnut kuin kaksi kerrosta. Tähän mennessä mun paras nude, joka käy myös ranskikseen. Rusetit maalasin akryylimaaleilla, eli Oumaxeilla, ja muiden kynsien kärjissä on vähän Golden Rosen Jolly Jewelsiä sävyssä 118.

Joudun myöntää pettyneeni vähän tuohon Jolly Jewelsiin.. Toisin kuin pullon perusteella voisi olettaa, glitterit on tosi harvassa ja joko niitä tulee sutiin liian vähän tai ihan liikaa. Ja mä en ymmärrä, miksi nuo pienet glitterit ovat vain mustia ja hopeita eikä niissä ole valkoista ollenkaan :o Kyllähän niitä valkoisia hexejä löytyy, mutta silti kaipailisin lisää valkoista. Vasemman käden kynsissäkin on jopa yksi valkoinen glitter. Murr, kyllä mä nyt meen kotiuttaa Confettiksen ja Chalk Dustin!



Vaikka 118 ei päässytkään mun suosikiksi, niin se sopii tähän lakkaukseen kuin nenä päähän. Ei mikään tavallisin lakkaus mulle kun ei nudet oikeen iske, mutta tykkään silti tooosi paljon! Sopisi vaikka juhliin nämä kynnet hyvin:)

12 kommenttia :

  1. Todellakin kyllä sopii! Nää on ihan mielettömän söpikset (:

    VastaaPoista
  2. Vitsit toi rusetti on tosi söpö, mun täytyy joskus apinoida joihinkin pinkkeihin kynsiin tuollainen maalattu valkomustarusetti. :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat! Mustavalkonen ei tee näistä ällösöpöjä vaan just tuommoset sopivan somat (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Niimpä, nää on tällaset hillityn suloset :)

      Poista
  4. Nää on kyllä tosi onnistuneet! Toi glitteri sopii tähän kuin nenä päähän :)

    VastaaPoista
  5. Nää on nätit :) tykkään kyllä tälläsistä nude kynsistäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mä tykkään kans välillä!

      Poista