sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Täällä taas!

Blogi siis lomaili menneen viikon, koska itselläni oli ratsastusleiri sekä nyt viikonloppuna pikkuserkun häät. Tuntuu jotenkin ihan oudolta palata Bloggeriin taas postailemaan; olin jo leirin aikana unohtanu koko blogin :D Aloitellaan nyt leirille tekemilläni kynsillä. Ja teemanahan meillä (= mulla, siskolla ja kaverilla) oli taas Ruotsi ;)


Models Own - Prussian Blue
OPI - Need Sunglasses?
Oumaxi akryylimaali, valkoinen

Lakkasin kaikki kynnet (paitsi pikkurillin) Prussian Bluella, ja se peitti ihanasti yhdellä kerroksella. Lakka on koostumukseltaan matta, mutta mä laitoin kiiltävän päällyslakan sen päälle. Nimettömiin tein ruotsinlipun ristin ensin valkoisella akryylimaalilla, koska tuo Need Sunglasses? on niiin ohutta. Valkoisen päälle sitten keltaisen omalla sudilla lakat, ja vielä pikkurilli keltaiseksi. Muistaakseni laitoin neljä kerrosta, huoh..


Mä en oo varma, joudunko laittamaan blogin jossain vaiheessa vielä muutaman päivän tauolle.. Tällasta tää heppaloma on ;) ♥

4 kommenttia :

  1. Kivat kynnet! :) kesällä saakin vähän lomailla! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Ja mä oon ihan samaa mieltä, kesällä kuuluu lomailla! :)

    VastaaPoista
  3. Kivat! Hevoset menee kyllä blogin edelle ja lomailla saakin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Niimpä, varsinkin kun on vielä oma ponikin :)

      Poista