perjantai 26. heinäkuuta 2013

Testissä magneettilakka

Hengissä ollaan vielä, vaikkakin blogin puolella on ollut koko heinäkuu aika kuollutta.. Nyt loppulomasta mulla ei oo oikeen enää mitään ihmeellistä, paitsi tallilla käymistä, joten blogillekin löytyy enemmän aikaa!:) Kynsiä oon kuitenkin lakkaillu ja tälläkin hetkellä pitäis viikonlopun näyttelyihin jotain kissa-aiheista väsäillä;)

OPI:n ystävämyynnistä ostin silloin ekan magneettilakkani, ja halusin tottakai testata sitä mahdollisimman äkkiä. Lakka on Skyfall-kokoelman yksi kolmesta magneettilakasta ja mulle se mieluisin.



OPI - Morning, MoneyPenny (Skyfall)

Tällaisten lakkojen käyttöä täytyy kyllä vielä harjotella! Aluksi laitoin yhden paksun kerroksen, mutta eihän siihen kuviota muodostunut. Lopulta (muutaman uusitun kynnen jälkeen) tajusin, että on paras lukea ohjeet ja laittaa pari ohuempaa kerrosta, ja sitten vasta sen jälkeen kynsi magneetin alle. Magneettia täytyi pitää ohjeiden mukaan n. 5 sekuntia, mutta mä katsoin parhaakseni pitää puolet kauemmin.

Vähän kyllä hämmennyin, kun pakkauksessa ja magneetissa näkyy, että magneetista tulee vaakaraidat. Joten mikä on tuo siksak-/salmiakki-/mikälie-kuvio? Onko tähän vaan tullut väärä magneetti vai teinkö mä jotain väärin..?


MoneyPenny tykkäsi myös kuplittua paljon, vaikka mä en kyllä paksuja kerroksia edes laittanut. Ja kuplat huomas jo kaukaa, eikä mulla oo mikään lakka ikinä kuplittunut näin paljoa.

Seuraava ongelma ilmeni kuvaamisessa.. Miten ihmeessä mä kuvaan kynnet, joita pitää väännellä ja käännellä jotta lakan kuviot näkyy? En oikeen onnistunu tallentaa kuviota hyvin kameralle, joten siitä syystä kuvatulva. Alla olevat kuvat on otettu salamalla, koska huomasin niissä kuvion erottuvan selkeemmin. Koitan aina vältellä salamaa ihan viimeseen asti, mut nyt oli pakko ottaa se käyttöön..



Kaikesta huolimatta tykkään MoneyPennystä tosi paljon. Lakka olis ilman magneettikuvioitakin tosi hieno hologlitteriensä takia. Mutta mä jatkan vielä joskus yrittämistä magneetin kanssa, toivottavasti paremmalla onnella! :)

6 kommenttia :

  1. Mä en oo oikein koskaan "löytänyt" noita magneettilakkoja, vaikka yhden oon hommannut jo ennen blogin aloittamista. Tää on kyllä nätti ainakin sun kuvissa ja tulee vähän mieleen purppuran sävyiset galaksit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ymmärtääkseni noita magneettilakkoja ei kivijalkakaupoissa oikein myyty ees..? Tai ainakaan esim. Sokoksella, missä OPI:n lakkoja on. Mä ostin tän sieltä ystävämyynnistä:)

      Kiitti! Niin muuten tulee:) Oispa tää sinisävynen niin vois tehdä galaksikynnet..

      Poista
  2. Itse poimin tämän Pukumiehen alesta Oulusta ja tosiaan tuossa on tuo jännä siksakki, vaikka se kuvio siinä magneetin päällä hämää vaakaraidalla. :D Oon tosi tyytyväinen omaankin, ihana väri, toi 5 sekunttia ei kyllä riitä kuvion muodostumiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Outoo, miks ihmeessä siinä pakkauksessa sitte on ne vaakaraidat? :D On tää kyllä siitä huolimatta kiva lakka!

      Poista
  3. Miulla kans on tuo sama siksak/slamiakki kuvio, eikä se vaakaraita vaikka kuva niin kertoo, muissa kuitenkin on ihan oikeat.

    Pitäis ehkä itekin alkaa pikkuhiljaa postaileen näistä ihan blogin puolelle, kun melkein puolivuotta on nuo jo täällä pyöriny. On kyllä tullu käytettyä, mutta syystä tai toisesta unohtanu aina kuvata!

    VastaaPoista
  4. No hyvä ettei mulla oo mikään maanantaikappale :D Mutta aika jännä juttu..

    Ihan mielelläni näkisin myös muut Skyfall-magneettilakat kynsillä, joten postaile vaan! :)

    VastaaPoista