perjantai 16. elokuuta 2013

200 + 1 lukijaa

Eka viikko lukiota takana ja mua väsyttää. Väsyttää ihan liikaa ja tuntuu, että en tuu jaksaa tota seuraavaan kesälomaan asti. Ehkä se sitte kun pääsee rytmiin, mutta kun tulee aina illalla valvottua myöhään ja aamulla sitten tajuu, että valvominen oli erittäin huono idea.

Näin sateisen harmaan kouluviikon aikana oli niin piristävää huomata, että blogi saavutti viimein 200 lukijan rajan. Ja itse asiassa nyt teitä ihanaisia on 201! Kiiitos hurjasti ihan jokaiselle, myös anonyymeille! :) Ja Bloglovinin kauttakin on jo 102 seuraajaa, ihan huippua!!

Kynsiä oon koittanut tehdä, mut kun päivät menee rytmillä: kouluun, kotiin, ehkä tallille, kotiin, nukkumaan; ei kynsille jaksa enää mitään sen jälkeen tehdä. Kynnet koki myös hurjan lyhennyksen, koska ne alko olla ihan liian pitkät.


Mun päiviä on piristäny viikon varrella pari uutta lakkaa sekä uudet hyllyt kynsilakoille. Nyt niitä on jo kymmenen 8) Yksihän jäi vielä kokonaan tyhjäksi ja muillakin on tilaa, mut eipä tarvii heti olla lisää laittamassa. Ja tohon nurkkaukseen ei enää hyllyjä mahdukkaan.. Mun OPI-muovipussi ei varmasti myöskään lähde seinältä, vaan hyllyt saa mennä muualle! :D

Hyllyissä on siis kaikki värilakat, joita ei kyllä ihan hirveesti ole. Oon tyytyväinen mun kokoelmaan, vaikka mielellään se sais kasvaakin :D Alus-, päällys- ja koristelulakat on sitte pöydällä siihen asti, kunnes jaksan siivota niille oman laatikon.

Viikon sisällä lakkakokoelmaan on muuttanut kaksi uutta glitteriä. L'Orealin Confettis oli ihan pakko-ostos kun sen viimenkin löysin. Lisäksi sisko toi mulle Ginasta Purple Multi Glitter -lakan, jonka näette myös kynsillä tässä viikon sisällä :)



Tällä viikolla on muuten Instagramissakin mennyt 200 seuraajan raja rikki :D Muistakaahan tykkäillä the YellowNailsista myös Facebookissa!

28 kommenttia :

  1. Onpa kivan näköiset lakkahyllyt ! :)

    VastaaPoista
  2. Olisiko vaikka arvontaa kun tuli kerran 200 lukijaa täyteen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä usko, koska mun budjetilla ei sellasta järjestetä. Ja se olis muutenkin vaan julkisille lukijoille;)

      Poista
  3. ihanat lakkahyllyt! tahtoo kans :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sun täytyy laittaa joku tekee sulle ;D

      Poista
  4. Noi hyllyt on aivan super ihanat! Miekii tahon :DD
    Tuo on nätin näköistä kun sulla on monta lakkaa samalta merkiltä :)
    Ja onnea yli 200 lukijasta, ansaitsisit kyllä enemmän! ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kans kun on useempi samalta merkiltä :)
      Oi kiitos paljon! Blogilla ei kyllä ikää niin hurjasti ole, joten eiköhän lukijoita tänne vielä eksy :)

      Poista
  5. Ihanat hyllyt, näyttää tosi kauniilta <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos:) Tykkään pitää noita hyllyillä kun näyttää niin kivalle :)

      Poista
  6. Onpa sinulla lakat tyylikkäästi esillä! Yleensä en juuri välitä lakkahyllyistä, mutta tuo on todella onnistunut ratkaisu :)

    Ja onnea lukijoista!

    Ja vähän täti-ihmisenä täytyy hyväntahtoisesti täteillä ja sanoa, että kannattaa pitää yöunista huoli. Kun lopulta ynmmärsin jättää koneella kukkumiset väliin ja mennä kymmenen tai jopa yhdeksän aikaan nukkumaan, tuli minusta kuin uusi ihminen. Aamuista tuli helpommat ja jaksoi ihan eri tavalla. Mutta tietty aina lomalla hyvä unirytmi pääsee karkuun ja pari ekaa arkiviikkoa tulee mentyä vähemmillä unilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitos paljon! :)

      Joo oon nyt koittanut käydä aikasemmin nukkuu. Tosi harvoin oon koneella tai katon telkkaa iltasin, mut kun on tuo pirun puhelin joka vie facebook messengereineen kaiken ajan... :D Ja kyllä mua nyt alkaa jo iltasin väsyttää eli eiköhän tää tästä oo parempaan suuntaan menossa :)

      Poista
  7. OMpa herkullisia lakakkuvia tässä postauksessa! Suorastaan meinasi alkaa kuola valua... :D Ja tsemppiä sinne lukioon, kyllä se siitä! Itsellänikin on hankaluuksia varmasti koulun alkaessa, että saan rytmin järkeväksi koska oon vaan niin iltaihminen ja helposti valvon pitkälle yöhön. Se on vain paljon luonnollisempaa kuin aikaisin herääminen mulle. :D Mutta positiivisena asiana täytyy mainita, että voithan sä lukiossa sitten itsekin vähän vaikuttaa ainakin välillä lukkariisi, että voit ottaa myöhäisempiä aamuja, eikä aina tarvi mennä kasiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Kiitti, alkaa tää tästä jo vähän paremmin sujumaan! :) Me ei tuolla lukiossa ite oikeestaan saada vaikuttaa lukkareihin, koska ne tehdään meille valmiiksi.. Mut eipä mulla oo tässäkään jaksossa kun kaksi aikasta aamua :)

      Poista
  8. Todella ihanat hyllyt<3 mistä oot hankkinut ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun isä on tehnyt nuo, joten kaupasta ei just tuollasia saa.. :)

      Poista
  9. Noi hyllyt näyttää hyvälle ;)

    VastaaPoista
  10. Ihanat lakkahyllyt ja huoneen seinien väri vatsa onkin mieleeni. :) Mun täytynee rakennella itselleni kynsienhoitohuone, sinne ei olisi sitten kaksilahkeisilla asiaa niin voin laittaa sen vaaleanpunaiseksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin kyllästynyt noihin seiniin.. Kyllähän ne silloon 5 vuotta sitte oli kivat mut ei enää :D Oi olis ihanaa, jos sais oman huoneen kynsiä varten 8)

      Poista
  11. Aivan ihanat lakkahyllyt (+täytteet hyllyillä)!! Parasta on että tolleen noita pääsee jatkuvasti ihailemaan, kun ne ei oo missään Helmerissä piilossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mua ei oikeen innosta Helmerit, kun eihän niistä lakoista niin paljoa iloa ole jos ei pääse kattelemaan niitä.. :)

      Poista
  12. Oiiii, miten ihanat lakkahyllyt! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mäki oon iha rakastunu noihin! :)

      Poista