maanantai 5. elokuuta 2013

Jinx

Nyt on löytynyt se hiekkalakkojen ykkönen.



Jinx (Bond Girls) on siis punaoranssi liquid sand kultaisella glitterillä. Lakka levittyi ihan täydellisesti eikä mun tarvinnut siistiä rajoja siveltimellä yhdestäkää kynnestä. Lyhyet kynnet peittää varmasti yhdellä hieman paksummalla kerroksella, mä laitoin kynsilleni kaksi ohuempaa. Jinx kuivui yllättävän nopeasti liquid sandiksi ja mattapintaakaan ei tarvinnut odottaa montaa tuntia.

Pysyvyydestäkin tulee plussaa. Mulla muut liquid sandit (Get Your Number, Can't Let Go ja Tiffany Case) ovat pysyneet ehkä sen kaksi päivää ilman kulumia. Jinx oli mulla useamman päivän ilman merkkiä kulumisesta sekä kesti orivarsan omistajan elämää hyvin (siinä on kuulkaas kynnet kovilla!).


Ennen poistoa testasin taas miltä Jinx näyttäisi päällyslakan kanssa. Kuvissa on kaksi kerrosta Secheä, mutta ihan tasaiseen pintaan olis tarvinnu kolmannen. Tämäkin liquid sand muuttui tummemmaksi kiiltävänä. Tällä kertaa laiton päällyslakan vaan etusormen ja nimettömän kynsiin, jotta olisi helpompi vertailla.



Jinx ja kamera eivät tulleet ollenkaan toimeen keskenään. Mä siinä sovittelijana koitin pelastaa tilannetta ja lopputuloksen näette kuvista, ei hyvä. Oon niin kateellinen esimerkiksi Bambin kuville lakasta! Mulla kultaista glitteriä tuskin näkee kuvissa.. Ootin niin kovasti saavani kuvat auringossa, mut tietenkin just sillon kun mulla on tää lakka kynsillä, aurinko ei näyttäydy. Sorruin myös salamalla otettuun kuvaan.

Älkää uskoko mun kuvia, vaan ostakaa Jinx. Se on oikeesti paljon upeempi, mut ei vaan tykkää kamerasta ;)

6 kommenttia :

  1. Multa puuttuu vielä tuo jinx. Täytyy laittaa tilaukseen se! :)

    VastaaPoista
  2. Jinx on aivan ihana, ehkä munkin suosikkini kaikista hiekkalakoistani! :)

    VastaaPoista