sunnuntai 11. elokuuta 2013

Kesäloma 2013, minne hävisit?

Kai se on pikkuhiljaa totuttava siihen, että huomenna on aika palata arkeen - ja lukioon. Mua ei huvittais yhtään alottaa lukiota, hirvittää pelkkä ajatuskin.. Nytkin pitäis olla jo valmistaumassa nukkumaan, mut minäpä lakkaan vielä kynsiä. Unirytmikin on päin sitä itseään, koska tällä viikolla on hiukan tullu valvottua.

Mun kesä kului hieman ykstoikkosissa merkeissä, mut aattelin hieman poiketa aiheesta ja tehdä koostepostauksen menneestä kesälomasta. :)

Aika pitkälti aikaa on kulunut Onnin luona, ponia koulutellen ja hoitaen. Ja lisäksi pyöräillessa; ollaan suurimmaksi osaksi kuljettu matkat kotoa tallille ja takaisin pyörällä. Matkaahan tulee yhteen suuntaan n. 23km, joten ihan en oo koko kesää laiskotellu! On ollu ihana huomata, miten paljon tuo pikkunen on kehittynyt tässä kesänkin aikana, ei voi olla kuin ylpeä ♥ Toisaalta, välillä niitä oripäiviä on tullut, mut kyllä ne ymmärtää; onhan toi vielä niin vauva.

Onni sai ekassa postauksessaan hyvän vastaanoton, joten laitan tähän kuvia ponista kesän varrelta. Ollaan nyt juoksutettu, taluteltu ja hypytetty sitä. Silatkin on ohjasajoa silmällä pitäen olleet jo selässä. Onnilta löytyy intoa ja hyppykapasiteettia niin paljon, et mä jopa toivon siitä esteponia :)



Oltiin myös siskon ja kaverin kanssa ratsastusleirillä Mikkelissä. Mennyt leiri oli järjestyksessään viides ja vaikkei yltänyt ihan parhaimmaksi, niin kivaa oli silti! :)

Melkein heti leirin jälkeen suunnattiin kaverini kanssa Sipooseen erään henkilön hevosia ja koiraa hoitamaan. Oltiin ihan kahestaan kolmen hevosen ja kolmen koiran kanssa keskellä maaseutua, ai että! Viisi päivää meni ihan liian nopeesti.




Sipoosta kaverini tuli suoraan meille reiluksi viikoksi. Käytiin Tallinnassa shoppailemassa ja ihan vaan oltiin. Loppulomasta olin ihan vaan kotosalla ja kävin - tottakai - Onnia hoitamassa.

Tosi monipuolinen oli loma.. :D Meni kyllä ihan liian nopeesti tallilla ja kaverien kanssa ollessa, mut pääasia on et oli kivaa! :) Instagramiin oon enemmän päivitelly loman kuluessa kuvia, joten sinne seurailemaan jos kiinnostaa:)


12 kommenttia :

  1. Söpöjä heposia! :3

    Mäkin lakkailen tässä kolmatta kertaa tänään kynsiä, yritin aluksi back to school-tyylisiä mut ne meni niin mönkään ku olla ja voi niin nyt teen turvalakkauksia, koska nudena en lukiota aloita! Mutta tsemppiä sullekin, toivottavasti selvitään huomisesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on :))

      Joo ei nudena missään nimessä lukioon :D Mulla onneks simppelit neon-puolikuut onnistu kerralla. Tsemppiä myös sinne! :)

      Poista
  2. Tsemppiä lukioon! :) Se itelläni tosi hienoa aikaa, vaikka en mikään haka koulussa koskaan ole ollukkaan ;) Mä voisin poistaa nyt omat lakkaukseni, jos huomenna väkertelis jotain kivaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllä mä uskon että tuosta ihan mukavaa aikaa tulee, kun niin paljon hyviä kavereita samassa lukiossa :) Sun kynsiä ootellessa!

      Poista
  3. Ooi onni on söpö:3

    Ps. Mulla alkaakin koulu vasta tiistaina:P :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, onhan se :))

      Aika monilla alkaa, mut mä oon niin onnellinen ettei meillä alkanu viime viikolla! :D

      Poista
  4. Hyvin se lulio menee, itte menen tiistaina toiselle vuodelle. Joskus öukio on kyllä rankkaa mutta usein sitä ylilauotaan kun puhutaan pelkästä vaikeudesta. Numerot nyt saattaa heittää suuntaan jos toiseen mutta itte kaks enkun kurssia uusinoissa läpi päässeennä voin todeta ettei se mitään kauheeta ole :D Mutta onnea alkavalle lukio vuodelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rankkaahan se on, ainakin mitä kaverit on sanonu.. Mut tuo lukio missä oon on sellanen lusmulukio.. :D Kiitos ja onnea sullekkin! :)

      Poista
  5. Mukavalta kuullostaa!

    Mitä tulee lukioon, niin tsemppiä siihen ja muista myös nauttia tuosta ajasta! Jälkikäteen ajateltuna lukio on todella kivaa aikaa, ehkä yksi elämäni paras ajanjakso tähän mennessä. Toki rankkaahan se on: kovasti on opiskelua, oppia sisäistämään asioita laajemmin ja kasvamista kohti aikuisuutta. Silti on vielä vapaa tekemään mitä itse haluaa, mutta ei tarvitse olla itsenäinen. Hyvä paketti siis kaiken kaikkiaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa olikin :)

      Kiitos paljon sinullekin, Bambi! Neljäs päivä on nyt takana ja mä oon ihan väsyny :D Onhan siellä muuten kivaa, mut tunneilla istuminen ei vaan oikein huvita näin kesän jälkeen..

      Poista