torstai 22. elokuuta 2013

Sekasikiöt

Gina Tricotin ihanista glitter-lakoista todellinen must have on Purple Multi Glitter, joka nähdään tänään täällä myös kynsillä.


Ciaté - Cookies And Cream
Gina Tricot - Purple Multi Glitter
Gina Tricot - Iris
Freshcover - Summer Sky

Etusormessa ja nimettömässä on liukuvärjäys vaaleansinisellä Summer Skylla ja violetilla Iriksellä sekä 2mm strassit. Muissa kynsissä on pohjalla kaksi kerrosta Ciatén ruskeaa nudea, jonka päällä on kerros Purple Multi Glitteriä.

Oon ihan rakastunu tohon Ginan glitteriin: sinistä mikroglitteriä, pinkkejä glittereitä ja holohexejä. Lakka on tosi helppo levittää eikä glittereitä tarvitse asetella. Yhdellä kerroksella saa myös kivan peittävyyden.


En oo vieläkään päättänyt, tykkäsinkö näistä kynsistä. Ois pitäny tehdä joko kaikkiin kynsiin liukuvärjäys tai laittaa glitterit. Nää oli aika sekavat tälleen, mut kerranki oli jotain vähän erikoista:)

12 kommenttia :

  1. Nätit! Ei ole mun mielestä yhtään sekavat kun väri maailma sitoo yhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Totta, mut mun mielestä vaa tuntu sekavilta kun yleensä mulla on kaikki kynnet tosi samanlaisia :)

      Poista
  2. Ihanat! Toi ginan glitter on tosi kiva! :)<3

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä nää ainakin näyttää tosi hyvältä :)

    VastaaPoista