torstai 15. elokuuta 2013

Viimeinen Jolly Jewels uunista ulos

Vielä yksi Jolly Jewels lojui pöydällä testaamatta, joten asiahan piti korjata. Kyseessä Golden Rosen Jolly Jewels sävyssä 109, jossa vaaleanpunainen jellypohja sekä pinkkejä ja valkoisia glittereitä.



Olisin toivonut lakalta hieman parempaa peittävyyttä.. Tosin muutkin mulla olleet jellypohjaset jollyt on peittäneet vasta kolmannella kerroksella hyvin. Mutta mä oon laiska enkä jaksanut kerrostaa tätä, siispä laitoin vaan kaksi kerrosta. Vähän kärjet kuultaa, mut kylhän näillä nyt päivän meni.

Jotenki en hirveesti innostunu tästä yksilöstä. Pitää testata vielä vaaleenpunasen cremen päällä ja kattoo sitten pidänkö tän vai en. Jossain blogissa oonkin nähnyt tän vaaleenpunasen päällä ja musta se näytti oikein kivalle:)

8 kommenttia :

  1. Mä tykkään kans ihan pinkin päällä tosta, neonpinkki varsinkin ton kaverina on kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin sit koittaa myös pinkin päälle, kiitti vinkistä :)

      Poista
  2. Mä tykkäsin tästä yksilöstä vaaleanpunaisen päällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taiskin olla sun blogissa kun kattelin, että näyttää kivalle vaal.punasen päällä :)

      Poista
  3. Mäkään en ooe htiynt testaan vielä tätä lakkaa, mutta tää tuntuu silti jotenkin kaikkein suurimmalta lemppariltani noista kaikista jollyista. Tää on jotenkin niin söpö! :) Ehkä vaatii sen vaaleanpunaisen pohjalakan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun suosikiksi ei ihan yllä, mut kiva on :) Ja joo kyllähän tää ilman pohjalakkaa näyttää vähän levottomalle.

      Poista