keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Piristystä päivään

Jes, nyt alkaa olla jo parempi olo, ja kynnet ja blogi taas mukana arjessa normaalisti! :) Tänään tosin mulla on melko kiire ilta koulujuttujen ja muiden menojen takia, mut äidinkielen aineen jälkeen mulla oli tosi kova kirjotusinto, joten täällä ollaan. :D

Sain tänään postissa mukavan yllätyksen näin kiireen keskellä. Osallistuin taannoin Teannan blogissa arvontaan, jossa Teanna arpoi itselleen tarpeettomia lakkoja uusiin koteihin. Ja ihan ekaa kertaa harrastukseni aikana voitin kynsiblogista jotain! Muistan vieläkin kun luin postausta voittajista. Olin sillon koulussa ja koko loppu päivä meni ihan sekaisin asian takia.



Tällainen ihanuus sitten postilaatikkoon ilmestyi. Orlyn Big Kahuna, punaoranssi lakka kultaisella shimmerillä. Mun eka Orly muuten, ja vielä aivan ihana sellainen ♥ Tämä pääsee heti viikonloppuna kynsille.

Ja mikä vielä piristi päivää? No tietenkin kortti, joka löytyi lakan kuoresta. Teannan arpoja Termiitti oli piirtänyt teoksen "Puu". Aivan ihana! Suuret kiitokset vielä Teannalle ja Termiitille! :)

10 kommenttia :

  1. Ihana kortti! Mäkin sain oman pakettini ja mun kortissa oli teos nimeltä "Syysmyykky" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ooi, näinkin sen Instagramissa, ihana oli! :D

      Poista
  2. Aaw, mäkin sain pakettini lisäksi ihanan kortin, teoksen nimi on "Puun kuva"
    Pääsee kyllä kunniapaikalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih nää kortit on kyllä ihania :) Pitääkin laittaa esille tuo oma!

      Poista
  3. Upean värinen tuo lakka! Ja kortti myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan rakastunu lakkaan - ja korttikin on suloinen :)

      Poista
  4. Ihana postaus<3 Toivottavasti lakasta on iloa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! Kyllä varmasti se pääsee kovaan käyttöön! :)

      Poista