lauantai 7. syyskuuta 2013

Uusi ulkoasu

On tää blogi vielä hengissä, vaikka en olekaan päässy kynsiä lakkailemaan tai postaamaan. Mulla oli torstain ja perjantain ihan hirvee migreeni, ja vasta nyt alkaa olla normaali olo. Siispä tulin nyt vihdoin vaihtamaan blogin ulkoasun, mitä oon suunnitellu jo pitkään. Bannerikin on ollu valmiina jo viikon verran.

Kyllästyin tosiaan siihen vanhaan ulkoasuun - ja erityisesti banneriin. Jotenki hieman sekava, vaikka monet sano sen olevan ihan mun blogin tyylinen. Mutta jos itse kyllästyy eikä tykkää, ei pidä kuunnella muita. Banneri meni siis vaihtoon ja nyt siinä on pelkkä teksti, katsotaan, keksinkö siihen jotain vielä (nyt näyttää vähän tylsähköltä).

Leveyttä lisäsin 30px, joten saan nyt isommat kuvatkin :) Lisäksi muutin vähän värejä, ja muuta pientä hienosäätöä tein. Tällä mennään nyt vähän aikaa ainakin, kattoo miten tuun tän kanssa toimeen.. :D Kyllä mä vielä totun tähän, vaikka onhan tää edellisen jälkeen vähän tylsä.

Saa kertoa omia mielipiteitä ja ennen kaikkea parannusehdotuksia! :) (Mutta vanha ulkoasu ei palaudu..) Koitan nyt palata normaaliin rytmiin ja päästä postaamaan kynsiäkin. Oon keskiviikosta asti oottanu tätä päivää, et pääsen taas lakkaamaan kynnet 8)

24 kommenttia :

  1. Minä tykkään kun olen pelkistetyn ystävä:)

    VastaaPoista
  2. Ite tykkään yksinkertaisesta ja selkeästä ulkoasusta, joten tää mielyttää omaa silmää paljon enemmän kuin vanha(: oikein nätti!

    VastaaPoista
  3. Tykkään tästä nykyisestä! Olen hyvin minimalistisen tyylin ystävä niinniin, positiivinen muutos ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, kyllä tää taitaa nyt jäädä! :)

      Poista
  4. Banneri on ihan mielettömän tyylikäs :)

    VastaaPoista
  5. Mä oon vähän vastarannankiiski muiden kanssa, tykkäsin entisestä ulkoasusta ehkä enemmän :D Mutta kyllä tähänkin tottuu! Tonne blogin nimen molemmille puolille sopis vaikka keltaiset lakkapullot tai jotain :D Keep on going!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kyllä saa vastaanki olla! :D Mä itse asiassa aattelin tohon banneriin lakkapulloja, pitää testailla :)

      Poista
  6. Tosi hieno ulkoasu! Vähemmän on välillä enemmän :)

    VastaaPoista
  7. Hyvältä näyttää. Ehkä vois olla tuossa sivussa vaikka ihan hennon vaaleankeltaisen sävyä? Tai sivupalkin otsikkoteksteissä keltaisen sävyä. Muuten kyllä tykkään tästä rauhallisesta mallista tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keltanen on siitä huono väri, että jos vaikka teksti on keltaisella valkosella pohjalla, niin se on hankalasti luettavaa. Pitää vielä miettiä, mitä tähän laittaisi, haluisin kuitenkin edes vähän väriä ulkoasuun:) Kiitos kommentistasi!

      Poista
  8. vähän tylsä banneri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se vielä, katsotaan mitä sille keksin :)

      Poista
  9. Mä tykkään :) kivan yksinkertainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, hyvä että muutkin tykkää! :)

      Poista
  10. En tiiä ootko huomannu, mut noissa vanhoissa postauksissa tekstiä menee kuvien viereen sillai hölmösti. Muuten kyllä tykkään paljon uudistuksista! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tietonen tästä ja pyrin korjaamaan asian heti kun pääsen taas tähän normaaliin päivärytmiin mukaan. :) Kiitos kommentista:)

      Poista