sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Kiitos jälleen, Models Own

Kehuinko mä vasta Models Ownia? Jos vaan sallitte, otan sanani takaisin. Vaikka tietenkin oon tosi otettu ja iloinen jne. siitä, että mun kuva julkaistiinkin MO:n Facebook-sivuilla, niin mua silti suututtaa lähinnä tuo merkki. Katsokaapa, mitä mun rakkaalle Utopialle on käynyt:

pb3

Facebookissa jo tämän kuvan jaonkin.. Ylempi kuva on otettu kesäkuussa, ja alempi nyt parin viime viikon aikana. Ihan selvä ero: likaisenvärisestä vaaleanpunaisesta on tullut vaalean harmaa. En tykkää, mielummin oisin pitänyt sen alkuperäisen Utopian..

Syy, miksi huomasi värinvaihdoksen oli se, että mun piti tehdä tummansinisiin kynsiin vaaleanpunaiset ruusut Utopialla. Ihmettelin paljon, miksi kynsillä lakka näytti lähinnä valkoiselta ja huomasin ettei kaikki ole ennallaan. Vertasin sitten kuvia ja selvä muutoshan niissä on.

pb1

pb2

Kynsillä on kaksi kerrosta Models Ownin Prussian Blue -mattalakkaa, johon oon niin tykästynyt. Models Ownien sudista en kovin tykkää, mut tää lakka levittyy tosi tasaisesti ja siististi sudista huolimatta. Täydellinen peittävyys tulee kahdella ohuemmalla kerroksella. Yhdellä paksulla tietenkin saa peittävän lopputuloken, mutta siinä tapauksessa kuivumista joutuisi odottelemaan kauemmin.

Nimettömiin tein siveltimellä ja muuttuneella Utopialla ruusut, vaikkakin kaikki ei tuota epämääräistä viivasykeröä ruusuksi tunnista :D En halunnut mattakynsiä, joten laitoin päälle Seche Viteä kerroksen. Joka tapauksessa ihanhan siistit ja nätit näistä tuli. Just tällaset kivan yksinkertaset.

6 kommenttia :

  1. No höh tuo lakka! :/ Nätit kynnet silti. :)

    VastaaPoista
  2. Tosi nätit kynnet :) Miten ihmeessä tuo lakka on menny tuollaiseksi? :o Laitoitko models ownille viestiä? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mä en tosiaan tiiä.. En oo vielä kerenny laittaa palautetta, mutta aion kyllä.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos jälleen, mukavalta haasteelta kuulostaakin! :)

      Poista