tiistai 15. lokakuuta 2013

Lehtiä ja puolikuita

Oon ihan kokonaan unohtanut julkaista täällä mun tän vuoden ekat ja varmaan vikat syksyaiheiset kynnet. Nämä oli mulla varmaan kuukausi sitten, mut jääneet vaan lojumaan muiden kuvien joukkoon. Nyt siis vuorossa ihan pikainen postaus, mulla kun on niin hirveä väsymys iskeny eikä meinaa edes koulussa jaksaa olla.



OPI - Gouda Gouda Two Shoes
OPI - Extra-va-vaganza!
BeYu - 149
Ciaté - Cookies And Cream
China Glaze - Liquid Leather

Etu- ja pikkusormien kynsissä on kaksi kerrosta Burleski-glitteriä ja muissa sitten pari kerrosta Gouda Goudaa. Lehdet tein dotting tooleilla sekä nail art -sivellintä apuna käyttäen. Kysykää jos on jotain, koska en kerkee nyt enempää kertoa. :)


20 kommenttia :

  1. Voi apua toi glitteri, se on ihana! Muutenkin tosi hyvännäköiset kynnet!

    VastaaPoista
  2. Mieluisat kynnet mun silmilleni, kivasti oot laittanut paria eri koristelutyyliä lakkaukseen!

    Rohkeniskohan sitä joskus itsekin kokeilemaan tuollaista tyyliä että lakkauksen alta pilkottaisi mantelinmuotoinen alue paljasta kynttä... Näyttää nimittäin ihan hauskalle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kun kiva, kiitos! :)

      Kannattaa kokeilla! Mäkin alussa vierastin kovasti, mutta kun laittaa vaikka nuden lakan alle niin tulee tosi kivat :)

      Poista
  3. Vähänkö nää on makeet! *___* ❤

    VastaaPoista
  4. Nää on tosi hienot :) toi glitteri sopii hyvin näihin :)

    VastaaPoista
  5. Ompas ihanan syksyiset ja olet onnistunut hienosti noissa tammenlehdissä:o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin ylpee itestäni et sain syksyaiheiset kynnet aikaan! Kiitos paljon, en ees tajunnut tekeväni tammenlehtiä, kun aattelin et jos nyt ees jotain lehtiä tekee :D

      Poista