lauantai 5. lokakuuta 2013

Totaalinen sekoaminen

Juujuu pitäs olla nukkuu ja sitä luokkaa, mut arvatkaapa mitä huomasin äsken avatessani Facebookin ekaa kertaa tänään!?

Models Ownin virallinen Facebook-sivu on jakanu mun leopardikynnet ja laittanu mukaan blogin osotteen ja facebookin. Oon ihan sekasin täällä ja tekis vaa mieli huutaa :D


Mutta eipä mulla muuta, postaukseen linkki lopussa. En oikeen tiiä miltä tää postaus näyttää, mut koneelle en enää jaksa mennä, joten ompulla mennää! :) Muokkailen sitte koneella jos tarvii, nyt oon liian sekasin ja samalla niin onnellinen! Kiiiitos Models Own! <3

24 kommenttia :

  1. no oomgg :D nojaa kivat kynnet kyllä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin et tällasii kommentteja tulee :D Noo ei kaikki ymmärrä, mutta koitappa saada omat kyntes tolle sivulle.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Niimpä! Oon vieläki niin innoissani :D

      Poista
  3. Mairittelevaa tollainen positiivinen huomio, jossa on mainittu sut oikein nimeltä. Wau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo, MO tekee kyllä niin aina kun julkaisevat jonkun kynnet :)

      Poista
  4. Vaaauu! Onnea Anni, tosi upea juttu :)

    VastaaPoista
  5. Wau, onnea :D ei voi olla tykkäämättä! Mutta millä tavalla ne sut löysi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :) No sehän tässä onkin jännä juttu, et mä en tiedä :D En oo ikinä laittanu sinne sivuille mitään kuvia tai MO:n nettisivuillekaan. En oo myöskään ikinä maininnu Models Ownia missään ja arvaa vaan ihmettelinkö, kun yhtäkkiä tuo kuva löytyy mun Facebookin etusivulta ja Twitteristä :D

      Poista
    2. Okei, no sit on tullu kyllä täytenä yllätyksenä :D

      Poista