sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Ekat Kikot + uusi OPI

Sain Italiasta tuliaisiksi mun ihan ensimmäiset Kiko-lakat, mikä tuli mulle ihan yllätyksenä. Näiden lisäksi sain samassa vielä mukana yhden OPI:n.


Kiko 836 on kirkas tummanvihreä creme, josta voit lukea lisää myöhemmin tästä postauksesta.

Kiko 821 on oranssinkeltainen shimmer.

OPI Big Apple Red on se the punainen. Ei kai enempää kuvailuja tarvitse; tää on perfect punainen ja niin klassinen! Kuvassa vaan esittäytyy liian tummana...

Otin Kikon vihreän melko pian testiin, koska mua kiinnosti onks nää Kikot nyt niin huippuja mitä hehkutetaan. Ja eipä mun tarvinnu tähän lakkaan pettyä: peittävyyteen riitti 2 kerrosta ja kuivui todella nopeesti. Meinasin jättää kerrostamiseen ekaan kerrokseen, mut sisäinen perfektionistini puuttui peliin ja halusi laittaa toisen kerroksen täydellisyyteen.


Tuo Kikon suti on vaan hiukan epäsopiva mun kynsille. Sillä oli helppo levittää lakka, mut kynsinauhat värjäyty pirteän vihreiksi leveän sudin kanssa. Muuten ei ole valittamista tästä vihreestä, oikein tervetullut mun kokoelmaan (:

4 kommenttia :

  1. Tosi ihana rehellinen perus-vihreä:) Keltainen taitaa olla kuitenkin 821? Lakkasin näet just samalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä muuten onkin, näppäilyvirhe tullut. Kiitos kun korjasit! :)

      Poista