lauantai 16. marraskuuta 2013

Indian Ocean

En tiiän mitä mun loppukuun postaamiselle tulee käymään, koska just nyt en oo kykenevä lakkaa kynsiäni. Kuka lie tartuttanutkin mulle tän viruksen, kädet ei nyt oo edustuskunnossa... Onneks multa löytyy näitä vanhempia lakkauksia vielä muutama, ja kohtahan (puolen kuukauden päästä) saa aloittaa joulukalenterin täällä :)

Models Ownin Indian Ocean on yks mun all-time favorite -lakka. Vaaleansinisellä pohjalla on shimmeriä joka vaihtelee vaaleanpunaisesta vihreään sekä shimmerin seassa on myös ihan pieniä lastuja. Lakka on paras duochrome, joka on mun eteeni tullut. Tämä toimii topperina melkein minkä vaan lakan päälle antaen ihanan vaaleanpunaisen vivahteen.

Halusin tämän Beetle Juice -kokoelman ihanuuden kynsilleni. Enää piti vain valita pohjalakat, jonka päälle tätä laittaisi. Hyviä puolia Indian Oceanin heikossa peittävyydessä on se, että kun topperina käyttää niin lakkaa kuluu vähemmän. Eli tällä voi lakata vaikka kuinka monta kertaa ennenkuin loppuu.

Otin hyllyistä pöydälle muutamia sinisiä ja vihreitä lakkoja, enkä osannut päättää millä lakkaisin. Testasin niitä jo paperillekin swatch-kiekkojen sekä -tikkujen puutteessa, mutta kun Indian Ocean näytti niin hyvälle jokaisen päällä. Hetken mietittyäni päätin lakata niillä kaikilla.



Models Own - Indian Ocean (Beetle Juice)
OPI - Can't Find My Czechbook (Euro Centrale)
OPI - Mermaid's Tears (Pirates of the Caribbean)
China Glaze - Keep Calm, Paint On (Avant Garden)

Pikkurilliin lakkasin kaksi kerrosta mintunvihreää Keep Calmia, nimettömään kolme kerrosta Mermaid's Tearsia, ja loppuihin kaksi kerrosta Czechbookia. Kaikkien päälle lisäsin kerroksen Indian Oceania, joka takasi runsaan duochromen kynsille. Tuon väriloiston näkee kuvissa esimerkiksi hyvin peukun kohdalla: Czechbook on ihan selvä sininen, mut kuvissa se näyttää ennemminkin vihreältä tietyssä asennossa.


Mulla oli ollut viime aikoina niin tylsiä kynsiä, että kerrankin kun aikaa oli, halusin käyttää vähän enemmän aikaa kynsiin. Niimpä akryylimaalit esiin ja maalailemaan. Päädyin taas yksinkertaisiin one stroke -kukkiin, koska ne on helppo ja melko nopea tehdä. Väreiksi valikoitui magenta sekä hopea, jotka mun mielestä sopi näihin kynsiin loistavasti. Näistä tuli ehkä tähän mennessä parhaat one stroke -kynnet! :)




Nää oli ihan mun näköset kynnet - just tällaisista mä tykkään! Viihdyin näissä tosi hyvin, mut lakkaus alkoi vaan kulua aivan liian nopeasti. Enkä myöskään voinut lakata tuijottamasta näitä, koska Indian Ocean on vaan niin mahtava. Suosittelen ehdottomasti hankkimaan tuon lakan, koska se todellakin pitää nähdä livenä! Mun kamerakaan ei ikuistanut kaikkea väriloistoa kuviin, mut kyllä nää nyt paremmin onnistu mitä edelliset kuvat lakasta. Ja kamerasta päästäänkin taas mun ongelmaan, mitkä kuvat laitan tänne... :D

Ja mun on ihan pakko vielä hehkuttaa tähän loppuun: Models Ownin virallinen Instagram julkaisi mun kuvan profiilissaan sekä alko seurata mua siellä. Menin totta kai ihan sekasin tästä :D Olin jo niin ilonen siitä, ja voitte uskoa miten innostuin lisää kun avasin Facebookin: etusivulle ilmestyi nämä samaiset kynnet Models Ownin jakamana! Oon niiiiin happy nyt, unohtakaa kaikki paha mitä oon tästä merkistä sanonut. Koska kuten seuraavassa postauksessa tullaan näkemään, niin eihän mun värjäytynyt Utopia niin paha olekaan :)))

Instagramistahan mut löytää nimellä @theyellownails ja Facebookin tykkäys-nappi löytyy tuolta sivusta oikeelta, ihan näin vinkvink ;)


12 kommenttia :

  1. Ihanat kynnet ja varmasti piristää saada tuollaista kunniaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kyllähän se aina piristää :)

      Poista
  2. vau nämä on kyllä aivan upeat kynnet! :) En yhtään ihmettele että Models Ownikin ihastui. :)

    VastaaPoista
  3. Upeat kynnet♥ voi vitsi miten siistiä, että models own on jakanut nuo kynnet!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :) Ja niimpä, oon niin otettu taas tosta!

      Poista
  4. tosi hienot! :) en ymmärrä mite saat sun kynnet pysymää noin hyvässä kunnossa vaik käyt tallillaki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! En ymmärrä minäkään, mutta ne vain pysyy :D Tosin joka kerran jälkeenhän lakkaukset on melkeinpä entiset ja varsinkin kun käyn ponia hoitamassa ja kouluttamassa joka toinen päivä.. Mutta ne kestävät (useimmiten), ja saan olla tyytyväinen siitä :) Lisäksi totta kai kuvaan kynnet aina ennen tallille menoa, sillä muutenhan ne näyttäisivät kamalille.

      Poista