keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Inspired by Nail It!

Ekan kerran toteutin kynnet Nail It! -lehden inspiroimana. Tykkään tosta lehdestä tosi paljon, ja mulla onkin melkein jokainen numero (uusin puuttuu). Vastailtiin kavereitten kanssa yhteen kyselyyn lukiolla, ja sen seurauksena ensi vuonna koulullemme tilataan tämä lehti, jes! :)

Mutta sitten kynsiin.. Mun mielessäni oli alla olevan kuvan mukaiset kynnet, missä on palloja, viivoja ja kaaria. Noh jouduin vähintään 10 kertaa miettimään, julkaisenko nämä vaiko en. Ei näitä pitänyt sit lopuks julkasta, mut here we go.


Ja tällasethan niistä sitten tuli:



Gina Tricot - Iris
OPI - Manicurist of Seville
OPI - Black Cherry Chutney
OPI - Can't Find My Czechbook

Järkyttykää, naurakaa tai ihan mitä vaan. Mä en tykännyt näistä sitte yhtään! Tein viivat nail art -siveltimellä ja huomatkaa kuinka mun käsi on vapissu. Akryylimaalien kohdalla tällasta ei tapahdu, mut heti kun pitäs jotain lakoilla tehdä niin ei onnistu. Seche vielä lisäksi levitty kuvioita, jesh.

Pohjalla on Ginan vaaleanlila luottolakka, joka peitti viimestään kahdella kerroksella. Tuo ihana lakka onkin ainut positiivinen asia näissä kynsissä.. Nyt hiljenen ja lopetan valituksen tai muuten taas joku anonyymi on kimpussa.

6 kommenttia :

  1. Nämähän ovat nätit ja rakastan tuota väriyhdistelmää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Orvokki! Mä tykkään kans noista väreistä, sopii hyvin toisiinsa :)

      Poista
  2. Raikas yhdistelmä, ja olet kyllä vain liian kriittinen. Koska kivaltahan nämä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos :) Ja niinhän mä oon, mut nää oli mun epäonnistuneiden mittataulukossa yhdet alimmista (ei mulla siis mitään taulukkoo oikeesti oo, kuvaa vaan näitä kynsiä) :D

      Poista
  3. Siis mistä tätä lehteä saa!?!? En oo koskaan kuullutkaan :O
    Voi apua miten oon voinu missata jotain tämmöstä :D kuulostaa mahtavalta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kivijalkakaupoista pitäisi löytyä :) Mut ei mistään pienistä.. Mä ostan tän aina Sokokselta koska siellä on laaja valikoima lehtiä.

      Hyvä lehti on kyseessä, mut tietenkin englanninkielinen, joten en ite ainakaan kaikkea ymmärrä :D

      Poista