perjantai 22. marraskuuta 2013

Kameran vihaama turkoosi

Pitkästä aikaa pääsin istahtamaan koneen ääreen ja postaamaan. Viime viikko meni kipeenä, uusia kynsiä ei tullut vaan postailin noita varastossa olleita vanhoja. Keskiviikkona alkoi koeviikko ja heti tänää jouduin jo jäämään kokeesta pois kun tuli äkkilähtö keuhkokuvauksiin. Meni sitte koko illanki suunnitelmat uusiksi: mulla oli niin kivaa ohjelmaa tiedossa, mut oon nukkunu melkeinpä koko päivän.. No mut onneks mulla on kaveri ollu - maailman paras Zumba ♥ Olo alkaa olla sen verran pirtee, että aattelin aikaa tappaakseni vihdoin eksyä tännekin.

Viimesen viikon oon menny vaan liquid sandit kynsillä, testasinpa kuinka kauaan kestää kynsillä. Ensin Jinx kesti pari päivää kun välillä kärkiä paikkaili, ja Get Your Number vielä paremmin vaikka joutui siitäkin kärjet paikata kerran. En kuvannut noita kynsiä, koska oon ne jo aiemmin blogissa esitellyt ja monelle varmasti tutut lakat.

Nyt kuitenkin laitan kuvat vanhoista kynsistä. Nykyään mulla on taas nysät (♥) mutta nämä lakkaukset tein vielä pitkille kynsille. Pohjalla on China Glazen Turned Up Turquoise (Neon), joka on ihan mahdoton kuvata. Lisäksi sitä tarvitsisi neljä kerrosta tuon mittaisten kynsien peittämiseen, mut päädyin kolmeen, koska laitoin kärkiin glitteriä. Kerrostaminen kyllä kelpaa, koska lakka kuivuu supernopeesti: alotin lakkaamisen peukusta, ja kun olin saanut pikkusormen kynnen lakattua, ekat kynnet oli jo kuivat!

Turquoisen kaveriksi valitsin Color Clubin Beyond the Mistletoe -joululakan, joka olikin kivasti vähän paksuuntunut. Mitään ohentajia laiskana en jaksanut käyttää, joten kärjistä tuli häiritsevän paksut. Ja kuvat sitten vähän huijaa, koska tuo glitter sopi oikeesti turkoosin kanssa. Plus että Turquoise ei näytä taaskaan yhtään itseltään.



Juu mä lopetan nyt kirjottamisen, kun vasen käsikin on alkanu oireilla... Millonhan mä oisin viimeks ollu ihan kunnolla terve ja kunnossa..?

4 kommenttia :