sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Alcatraz...Rocks

OPI:n San Francisco kokoelma oli kokonaisuutena mun mielestä suoraan sanottuna tylsä. Siinä sattui kuitenkin olemaan yksi helmi, josta olin vaan voinut haaveilla, koska netistä tilaaminen on hankalaa ja normaaleissa kaupoissa ei kokoelman liquid sandejä näkynyt. Kunnes koitti ystävämyynti, ja kohtasimme ensimmäisen kerran.

Rakkautta ensisilmäyksellä. Ei epäilystäkään, upea yksilö lähti mukaan. Ja kun sain sen kynsilleni, olin suorastaan sanaton. Miten joku voi kimaltaa noin paljon noin monessa värissä?



OPI - Alcatraz...Rocks (San Francisco)

Violettiin taittava tummansininen liquid sand, jossa on violettia, kultaista, vihreää ja sinistä glitteriä kimaltamassa. Saattaa olla jotain muutakin, mut mun silmillä ei erota. Kahdella kerroksella todellinen väri tulee esiin ja peittääkin hyvin, mut laitoin varmuudeksi kolme kerrosta.

Lakka aiheutti mulle sen, etten saanut katsettani irti kynsistä. Tämän vuoksi huomasin myös ikävän yllätyksen kynsillä seuraavana päivänä.

Niinhän se on, että mikään tai kukaan ei ole täydellinen. Ei myöskään tämä kaunokainen. Heti seuraavana päivänä kärjet olivat kuluneet selvästi. Siis tosi selvästi. Ja kun vielä tumma lakka, niin kärkikuluman huomaa kilometrien päähän. Siinä sitte piti kuljeskella kaikkialla kynnet piilossa kunnes olin kotona.

Seuraavana päivänä ennen kouluun lähtöä paikkasin kärjet. Ja arvatkaapa, mikä oli näky illalla. Kärjet. Kuluneet. Sillon suututti. Sitten aloin katsoa kynsiä ja niiden kimallusta, eikä enää suututtanu. Mä en voi olla tälle vihanen!




Yllä lähikuva tästä upeudesta ♥ Koitin saada kimallusta näkyviin säätämällä tarkennusta, ja alhaalla näkee tuloksen. Sehän kimaltaa! 8)


Alcatraz...Rocks, osta se, sillä muuten jäät paljosta paitsi. Ja mikäli se sattuu eteesi, älä jätä sitä, koska tulet katumaan muuten tekoasi. Nyt mä hiljenen ja jään tuijottelemaan näitä kuvia :)

16 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Joo se on! Tuntuu vaan, ettei kukaan kavereista ymmärrä kun mä tätä hehkutan :D Onneks täällä ihmiset ymmärtää:)

      Poista
  2. Näyttää kyllä upealta lakalta! Pakko kai tää on kotiuttaa jos sattuu tuleen vastaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Upea se on, varsinkin livenä! Ja kyl sun täytyy tää ostaa! ;)

      Poista
  3. Tää on kyllä ihana. Pakko tämä on hankkia vielä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ♥ Tää on ihan must have -lakka! :)

      Poista
  4. Mulla on tästä P2-kopio mutta pidin niitä kynsiä vissiin vain päivän tai pari joten en _muista_ huomanneeni kärkikulumaa. Harmi, jos tää on yhden illan juttu:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyl muakin vähän harmittaa tän käytös.. Onneks kärjet on sentään helppo paikata kun ei tarvitse päällyslakkaa :)

      Poista
  5. Hassua toi sun lakan käytös, mulla on tätä nyt neljättä päivää kynsillä eikä nää oo vielä kulunu yhtää :O ja kaks kerrosta peitti täydellisesti :D sulaa rakkautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mullakin kaks kerrosta peitti (kuten yllä lukee), mut en tykkää jos kärjet kuultaa valoa vasten paljoa läpi, joten laitoin kolmannen. Ja toisilla on erilaisia lakkaustyylejä, ite oon tottunu laittaa aika ohuita kerroksia lakkaa :) Muistaakseni Sonnelastakin luin, että oli laitettu kolme kerrosta, joten lakkaajasta varmaan riippuu :)

      Mun kynnetkin tosin on aika kovilla kun joka toinen päivä käyn tallilla ja sitä rataa. Ja kohtuu pitkätkin kynnet mulla tuohon aikaan oli, joten kuluu helpommin. Voihan tietenki tää maanantaikappalekin olla, mut ei tää ihan sellasia kriteereitä täytä mun mielestä :) Ihan rakkauslakkahan tää silti on ♥

      Poista
    2. Jeb, itekki laitan suht ohuita kerroksia mutta tietty se riippuu lakkaajasta ja lakkaajan kynsistä, mä en kyl oo tehny ny pariin päivää mitenkää kauheesti muutaku lukenu kirjaa ja jotai kotitöitä mutta silti aika jännää ku normaalisti mulla kuluu kahdessa päivässä :D

      Poista
    3. Riippuuhan se pysyvyys tosiaan kynsistäkin, mut ei mulla yleensä näin nopeesti oo kulunu. Tietenki ku tumma lakka niin näkyykin hyvin. Toisaalta, mulla meinaa kaikki tekstuurit kulua tosi nopeesti, mikä on aika harmi. Kärkien paikkailu on onneks helppoo :)

      Poista
  6. On jo, äiti toi tuliaisena jostain matkalta :3 Ihana kyllä!

    VastaaPoista
  7. Tuo on aivan tajuttoman upea lakka! Onneksi hankin sen myös vähän aikaa sitten itselleni. Kyllä olisi harmittanut, jos ei olisi hankkinu! :D <3

    VastaaPoista