lauantai 28. joulukuuta 2013

Joulukuun kynnet part 2

Nyt tulee toinen osa joulukuun kynsistä, ja nyt kaikki on kuvatta uudessa valoteltassa mustalla taustalla. Oon niin paljon tykästyny tohon taustaan, kun kuviakaan ei tarvii muokata paljon yhtään! :)

Tänään siis luvassa seuraavanlaisia kynsiä:



Joulukalenterilakkoja, Kikon lakka testissä, lisää joulukalenterilakkoja sekä jouluaaton kynnet (hieman myöhässä, mut kumminkin!).


Ciaté - Kiss Chase
Ciaté - Sugar Plum
Ciaté - Fit For A Queen

+2mm ja 3mm pyöreät strassit

Joulukalenterista peräkkäisinä päivinä tulleet lakat Sugar Plum, Fit For A Queen ja Kiss Chase sopivat mun mielestä hyvin toisiinsa, joten halusin yhdistää ne jotenkin. Mulle tuli mieleen Sonnen tekemät kynnet, joissa oli pinkkiä, valkoista ja kultaa. Siispä vähän sovelsin ja tein oman versioni :)

Pinkki Kiss Chase oli mulle pienoinen pettymys. Lakka on niin kivan värinen, et oisin toivonut sen peittävän hyvin. Jouduin kuitenkin laittamaan sitä kolme kerrosta, koska se oli vähän lirua. Hopea foil Fit For A Queen sentään peitti tosi hyvin kahdella kerroksella, kuten myös violetti Sugar Plum.

Strassit ovat 2mm ja 3mm, jos oikein muistan. Tykkäsin näistä kynsistä tooosi paljon, niin kivan värisetkin!:)


Kiko - 821
Gina Tricot - Purple Multi Glitter

Italiasta saamani Kikon keltainen pääsi seuraavaksi kynsille. Kyseessä on tosi lämmin keltaisen sävy ja mukana on hopeaa shimmeriä. Mun vähän pidempiä kynsiä lakka ei täysin peittänyt kolmellakaan kerroksella, joten laitoin kärkiin Ginan glitteriä liukuefektin aikaansaamiseksi.

En ite viihtyny näissä kynsissä, vaikka kehuja saivatkin kavereilta. Mulla on kyllä jo mielessä, mihin yhdistän Kikon seuraavan kerran, jotta se pääsee paremmin oikeuksiinsa :) Näissä se jää vähän tuon multiglitterhirvityksen varjoon.



Ciaté - Pepperminty
Ciaté - Party Shoes

Täydellistä mintunvihreää oon ettiny jo pitkään, ja oon niin onnellinen kun vihdoin se mun eteeni sattui :)) Pepperminty peitti mun kynnet jo kahdella kerroksella, mitä en olisi ikinä uskonu. Rakastuin muutenkin tähän väriin tosi paljon! En halunnut peittää sitä paljoakaan, joten laitoin vaan nimettömiin ja peukkuihin kultaista glitterlakkaa, jossa on mukana myös sinisiä glittereitä. Nämä lakat sopivat ihan täydellisesti yhteen ♥

Harmi vaan nuo todella huonot kuvat, jotka on ylivalottuneet ja Party Shoes ei oo kultaista nähnykkää..


China Glaze - Ruby Pumps
OPI - GoldenEye

Näiden ja edellisten kynsien välissä oli vielä yhdet kynnet, mut hyppäsin niiden yli, koska ne vaativat saada ihan oman postauksen:) Siispä nyt on vuorossa jouluaatoksi tekemäni kynnet.

Mulla oli edellisenä iltana tosi vähän aikaa, etten kerennyt mitään ihmeellistä tehkemään. Onneksi ihana joululakka Ruby Pumps pelasti kaiken! Ei varmaan tuo lakka esittelyjä kaipaa, sillä varmaan joka toisessa blogissa on se nyt nähty. Itse jouduin laittamaan lakkaa kolme kerrosta, ja valoa vasten kärjet kuulsi silti läpi. Annoin kuitenkin tämän anteeksi rakkaalle joululakalle. En halunnut pelkkiä punaisia kynsiä, joten pikkurilli sai lakakseen GoldenEyen, täydellisen kultaisen glassfleckedin.

Siinäpä noita taas, saa kertoilla omat suosikit :) Huomenna taitaa taas tulla postaus, niitä nyt riittää loppuvuoden melkeen jokaselle päivälle, jotta kaikki kynnet saadaan julkastua ennen ensi vuotta! :D Ja hei kannattaa odottaa huomista postausta, luvassa on nimittäin mulle yksi vuoden parhaista lakoista!

10 kommenttia :