sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Luukku 1: Snow Globe

Tätä päivää on ootettu ja vihdoin se koitti. Ihan malttamattomana oon joutunu kuukauden kattelee joulukalenteria pöydälläni. Jos joku ei vielä tiedä, mistä on kyse, niin kerrataanpa: Ciatén Mini Mani Month -joulukalenteri on mulla myös tänä vuonna, ja oon tekemässä päivittäin tästä joulukalenteripostauksen tänne blogin puolelle. Viime vuonna tein saman jutun, ja koostepostaus tuosta sekä linkin kaikkiin luukkuihin löytyy täältä. Tältäkin vuodelta tulee sitten koostepostaus, mutta siitä lähempänä lisää infoa.

Kynsiä en tule nyt julkaisemaan tämän aikana, mutta sitten joulukalenterin jälkeen. Tällä kertaa yritän saada ne ihan tän vuoden puolella julkastua, koska sitten niitäkin kynsiä saa vuoden parhaiden kynsien joukkoon. :)

Mutta nyt siihen tämän päivän luukkuun!


Nyt pääsee taas seuraamaan noita luukkujen tekstejä. Jos sama linja jatkuu - tai siis sehän näköjään jatkuu - niin noilla ei ole mitään merkitystä :D


Ja ai että mikä ihanuus sieltä tulikin. Ei voi muuta sanoa kun että hyvä alku ja mulla on odotukset niin korkeella tälle vuodelle. Tämä kirkaspohjainen lastulakka kantaa niemä Snow Globe. Kyseinen lakka on tuollaisista lastulakoista järjestyksessään kolmas, mut pitää testata miten eroaa muista.

Tänä vuonna kalenterin minipulloissa ei ole niitä rusetteja, mitä yleensä Ciatén pulloissa on. Ei mua kyllä yhtään haittaa, koska oon onnistunu niitä rusetteja tuhoomaan. Ja mun mielestä nää pullot on jopa sulosempia näin! :)

12 kommenttia :

  1. Tosi kivan lakka tuli heti ekasta luukusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä yllätyin kans miten hyvin alko :)

      Poista
  2. Todella söpö lakka! Nuo Ciaten pullot ovat kyllä ihania :))
    Katselen täällä innoissani ja samalla hieman kateellisena muiden kynsilakkakaleterien avausta, ehkä ensi vuonna minullakin on :D Mutta minä tästä menekin suklaakalenterini pariin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tosi sulosia! :)
      Kiva että seuraajia löytyy! Suosittelen tän hankkimista sitten vaikka ensi vuonna :)

      Poista
  3. Mä tykkäsin kanssa tästä lakasta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä kiva, mut mulla löytyy tosi samankaltaisia muita :D

      Poista
  4. Oih, miten söpö! Odotan kyllä innolla, miltä tämä näyttää kynsillä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin sitten testailla tätä! :)

      Poista