torstai 12. joulukuuta 2013

Luukku 12: Pepperminty

12. päivä eli puolivälissä mennään. Tosi nopeesti taas joulukuu menny, en haluu et kalenteri loppuu. Onneks on vielä puolet jäljellä tätä iloa ja onnea :) Tänään myös tuli mun mielestä tähän mennessä yksi parhaita lakkoja.



Mintunvihreä creme Pepperminty. Juuri tällasta lakkaa oon tarvinnutkin (en oo raaskinut ostaa Essien Mint Candy Applea), joten todella odotettu ja toivottu lakka tämä. Toivottavasti tää peittää värisekseen hyvin, ettei mun tarvis etsiä uutta mintunvihreää.

En muuten saanut otettua tästä kunnon kuvaa. Jotenki tuntuu et joka kuvassa lakka näyttää liian vaalealle tai liian tummalle. Kannattais varmaan eka herätä kunnolla ennen kun kuvat ottaa.

Osaako joku kuvien perusteella (tai joku muu kalenterin omistaja) sanoa, onko tää miten samanlainen tuon Essien kanssa? Jos ei, niin mun on ehkä pakko kotiuttaa se... 8)


16 kommenttia :

  1. En tuosta tiedä mutta se ei _voi_ olla ainakaan huonompilaatuinen kuin MCA joka on siis ihan kuraa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle on tainnut sattua sitten vain huono yksilö, mun MCA on nimittäin tosi hyvälaatusta.

      Poista
    2. Minäkin vähän ihmettelin, sillä minullakin MCA on todella hyvälaatuista. :o Voihan se riippua ihan tavastakin sitten lakata kynsiä tai olet tosiaan saanut maanantaikappaleen :)

      Poista
    3. Ite en osaa mitää MCA:n lakasta sanoa, koska en sitä omista. Toivon kuitenki, että tää Ciaté ois hyvälaatunen :)

      Poista
  2. Ihana lakka! Toivottavasti tuo on laadultaan hyvä. :)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Onhan se <3 Nää Ciatén minilakat on tosi sulosia :3

      Poista
  4. Näyttäisi mun silmään tämän olevan ehkä hiukan sinisempi kuin Essie, mutta koneeni näyttö voi näyttää värit erilailla. Ihana lakka silti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ok, kiitos. Joo niinhän ne koneen värit vaikuttaa enkä mä saanut välttämättä tästä oikeenlaista kuvaa..:)

      Poista
  5. Vertailin just tänään Essietä ja Ciatea, ja kyllä ne aika lähellä toisiaan ovat sävyn suhteen ainakin, mutta Ciate on pikkusen tummempi. Laadusta en vielä osaa sanoa, kun en oo päässyt testaileen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tästä tiedosta! :) Ehkä mun ei (vielä) tarvii Essietä kotiuttaa.

      Ja oon tosi otettu et liityit lukijaks :))

      Poista
    2. Ei ehkä vielä kannata tosiaan kotiuttaa :)

      Ja ehdottomasti liityin lukijaksi, kun löysin sun blogiin ja täällähän on kaikkea ihanaa! <3 Täytyy oikeen nyt ajan kanssa kahlata läpi sun postauksia, kun oon jäänyt niistä paitsi. Ja kiva muuten lukea sunkin kommentteja näistä Ciaten lakoista :)

      Poista
    3. Oi kiiitos! :) <3 Mun mielestä on kans kiva lukee muitten kalenteripostauksia. Viime vuonna mul oli tällanen kalenteri kans, mut sillon ei muilla ollu näitä paljoa, joten olin välillä ihan pulassa ku en tienny jonkun lakan koostumusta..:D

      Poista