perjantai 13. joulukuuta 2013

Luukku 13: Ferris Wheel

13. päivä ja perjantai, mitähän tänään tapahtuu... En oo mikään taikauskonen, mut silti mua epäilyttää ettei tästä tuu mikään loistopäivä. Tälläkin hetkellä mua pelottaa tosi paljon, että täältä menee sähköt, koska tuulee ihan törkeen paljon. Just nyt tuntuu että katto irtoo ihan kohta. :D No mut on tässä päivässä hyvääkin se, että jos jotai kamalaa tapahtuu, on aina joku asia, mitä voi syyttää; tätä päivää.

Sitten kalenterin pariin:



Ihanaihanaihana vaaleansininen creme Ferris Wheel paljastui tän päivän luukusta. Mä niin tykkään noista Ciatén lakkojen nimistä :3 Näin sinisten lakkojen suurena ystävänä mä tottakai rakastuin tähän yksilöön ja arvatkaapa mitä! Mun sinisten kokoelmassa ei oo yhtäkään tämänkaltaista! :)

2 kommenttia :