lauantai 14. joulukuuta 2013

Luukku 14: Party Shoes

Tänään mä melkein haukoin henkeäni kun avasin 14. luukun. Tiesin kyllä, että kalenterissa tulee glitterlakkoja, mutta että tällasia! Viime vuonna jouduin pettymään glittereihin, joten toivottavasti nyt ei tarvitse.


Teksti oli taas niiiin osuva! (Eli toisin sanoen tätähän voi käyttää syynä kun ostaa uusia lakkoja?;)) Vaikka välillä nää tekstit tuntuu ihan hölmöiltä, niin joukossa on silti aina joitain helmiä.. :)



Kirkaspohjainen kultaglitter Party Shoes sieltä paljastui. Upeaupeaupea lakka, jos multa kysytään. Lakassa on pientä kultaista glitteriä, mutta mukana on myös sinisenä ja vihreänä kimaltelevaa glitteriä. Arvatkaapa mitä: mä tykkään! ♥

Sitten hei vähän postausasiaa! Aluksi aattelin, etten kalenterin aikana postaa kynsiä (en tykkää, jos samana päivänä tulee kaksi postausta), mut nyt oon alkanu miettiä, et eihän mulla kalenterin jälkeen päivät riitä esittelemään joulukuun kynsiä (ilman että tulee kilometripostauksia). Oisko ihan kauhee juttu, jos julkaisisin kynsiä kalenterin yhteydessä? Ei välttämättä joka päivä, mut välillä pieneksi extraksi :)

10 kommenttia :

  1. Ei olis kauhee juttu :)

    VastaaPoista
  2. julkaise vaan kynsiä samassa tai omassa postauksessa ei haittaa.Kiva lakka

    VastaaPoista
  3. Upea lakka! Voit julkaista kynsiä halutessasi. :)

    VastaaPoista
  4. Kynsiä on aina kiva kattoo, joten eikun vaan :)

    VastaaPoista
  5. Mielummin niin, nää pelkät joulukalenterilakkaesittelyt on mun mielestä kauheen tylsiä kun ne näkyy monessa blogissa. Kynsiä enemmmän peliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no, enhän mä voinut tietää että monikin tekee tällasen kalenterin, kun viime vuonnakin olin ainut. Luultavasti kynnet tulee kuitenki vasta kalenterin jälkeen, koska mulla ei yksinkertasesti aika riitä... :)

      Poista