sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Luukku 15: Play Date

Tein kuitenkin sellasen päätöksen, että esittelen joulukuun kynnet vasta kalenterin jälkeen. Muuten voisinkin kalenterin yhteydessä, mut aamusin mulla ei yksinkertasesti oo niin paljon aikaa.. Siispä jaan joulukuun kynnet varmaan kahteen postaukseen ilman sen suurempia selittelyjä. Sain sitä paitsi siskolta kivan idean, miten tämän toteutan. :)

Sitten tämän päivän luukkuun, josta tuli niin vaikeasti kuvailtava  - ja kuvattava - lakka.



Play Date on jotain pinkin ja punaisen väliltä. Mun mielestä tää on tumma ja kirkas pinkki, mut tietenkin kameran mielestä punainen. Ota tästä nyt selvää.. Kyllä mä pinkin puolelle kallistun, mutta mitäpä mieltä muut ovat? :)

Äsken myös googletin lakan sillä seurauksella, et mä hämmennyin lisää. Joissain kuvissa tumma pinkki, joissain tummanpunainen ja joissain jopa korallinpunainen! :D Nyt mä unohdan kaikki nuo kuvat; tääonpinkkitääonpinkkipinkkipinkkipinkki!


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti