torstai 19. joulukuuta 2013

Luukku 19: Underwear

Tähän päivään mahtuukin sitten kaikenlaista; ekana suuntaan OPI:n ystävämyyntiin, joka järjestetään tänään Lahdessa Rautatienkadulla kello 11-18 (kannattaa eksyä paikalle, ainakin viimeks tuolla oli tosi hyviä tarjouksia :)). Sieltä sitten hirveä kiire bussiin ja kouluun, ja neljän jälkeen uusintakokeeseen. Pääseeköhän sitä kotiin koskaan..

Nyt ensin tulin vähän stressiä lievittämään ja availemaan joulukalenterin, josta tänään tulikin aluslakka.



Underwear on Ciatén aluslakka. Mulla ei tästä ole kokemusta, onko jollain muulla? :) Ihan kiva on testata, sillä mun suosikkialuslakan valmistus on lopetettu, ja kohta pitäis uus löytää. Oon vaan hirveen epäilevä kirkkaita aluslakkoja kohtaan, koska oon aina käyttäny nudea aluslakkaa. No mut pitäähän välillä poistua mukavuusalueelta.

8 kommenttia :

  1. Ää oon niin kade ku itte en pääse tonne ystävämyyntii :'( siel ois taatusti mooonta pikkusta jotka ihan mielellää tulis mun laatikkoon nukkumaan muitte seuraks :"(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellähän oli paaljon lakkoja, jotka olis varmasti saanu hyvän kodin sulta! No mut kesällähän tällanen on seuraavan kerran, joten sillon olis varmaan helpompi päästä paikalle? :)

      Poista
    2. Toivottavasti sillon pääsisi sinne :)

      Poista
    3. Toivottavasti sillon pääsisi sinne :)

      Poista
    4. Toivottavasti sillon pääsisi sinne :)

      Poista
    5. Niimpä, toivotaan! :) Tuo on niin kiva tapahtuma, ja oikeasti siellä säästää rahaa siihen verrattuna, että ostais normihinnoilla:)

      Kommenttien julkaisussa on tainnut eilen ollu jotain ongelmaa?

      Poista
    6. Jeb, täytyy vaa toivoa, että ajankohta on sopiva ja muutenkin täytyy keksiä jotain muutaki menoa sinne päin suomea kun muuten yhen lakan hinnaks tulis kyllä suht iso summa :D

      Poista
    7. Niin joo, sä vissiin asut vähä kauempana. Mut siihen reissuunhan voi yhistää jonku muun matkan täällä päin :)

      Poista