perjantai 20. joulukuuta 2013

Luukku 20: Ivory Queen + ystävämyynti

Jo 20. päivä ja jaksan vaan ihmetellä, mihin tää aika aina katoaa! Tänään muuten lakan esittelyn jälkeen on esittelyssä eilisestä OPI-ystävämyynnistä kotiuttamani lakat. :)



Mitä ihmettä oikeesti... Tänä aamuna katoin heti eka, et miks mulle tulee jo toinen samanlainen lakka. Ivory Queen nimittäin muistuttaa todella paljon jo aiemmin tullutta Members Onlya. Eikö ne muka löytäneet mitään erilaisempaa lakkaa tämän tilalle? Ivory Queen eroaa Members Onlysta pullon perusteella siten, että Ivoryssa on kultaista shimmeriä, ja Memebersissä lakan väristä shimmeriä. Ivoryssa on myös vähemmän shimmeriä. Vaikkei nämä dupeja olekaan, niin mun mielestä ihan tyhmää, että näin samanlaiset lakat on laitettu samaan kalenteriin. Alla vielä vertailukuva:


Vasemmalla Ivory Queen, oikealla Members Only

*************************

OPI:n maahantuoja, bm International, järjesti siis eilen ystävämyynnin, jossa oli OPI-tuotteita alennetuin hinnoin. Vanhojen kokoelmien lakkoja sai 20 eurolla 4 kappaletta, ja muut lakat olikin sitten 10€. Ihan tuntuvia alennuksia siis sai, joten en voinut olla hyödyntämättä tilaisuutta kasvattaa OPI-kokoelmaani;)


Don't Pretzel My Buttons tarttui neljäntenä lakkana mukaan. Glitterharakkana olisin voinut vaikka kaikki neljä lakkaa ottaa glittereitä, mut halusin ehdottomasti ees jonkun cremen. Tämä vaalea beige creme sai siis ajaa asiaa. Lakka on Germany-kokoelmasta, josta en kylläkään koskaan oo oikeen innostunut. Pretzel tekee nyt kuitenkin poikkeuksen.

Simmer & Shimmer on yksi Burlesque-kokoelman glittereistä. Mullahan on tästä kokoelmasta jo ennestään kolme lakkaa, ja nyt tää piti kotiuttaa, sinisistä kun tykkään. Muiden kokoelman glitterien tapaan tässä on ihan kaikkea: sinistä, hopeaa, violettia, oranssia..

Polka.com oli todellakin pakko ottaa mukaan, kerrankin kun se eteen sattui! Oon himoinnut tätä jo pitkään, ja vihdoin se löyty sopivalla hinnalla. Lakka on siis Euro Centrale -kokoelmasta ja sisältää sinisiä ja violetteja hexejä sekä sinistä mikroglitteriä.

The Impossible on pinkihtävä punainen liquid sand. Mukana seassa on hologlitteriä, punaisia hexejä sekä tähtiä. Noiden tähtien takia tän oikeestaan otin, ja koitinki valita mahdollisimman tähtisen yksilön :D Mariah Carey -lakkoja tämä, siitä vanhemmasta kokoelmasta.

Alcatraz...Rocks ei varmaan esittelyjä kaipaa?! Olihan tämä pakko kotiuttaa kun livenä näki ja hintaakin 10€. Okei kuvassa näyttää tylsältä, mut tää on upeaupeaupea: violettiin taittava tummansininen liquid sand, jossa kimaltelee violettia, kultaista, sinistä sekä vihreää glitteriä. Tällä hetkellä mulla on tämä kynsillä ja ehdottomasti paras liquid sand, mitä oon nähnyt! 8) Ai niin, tämähän siis löytyy San Francisco -kokoelmasta, joka mun mielestä on muuten tosi tylsä.

Näin muuten eilen yhden kommentin (eräässä blogissa), jossa oli kirjottanut etten tarvii enää liquid sandejä lisää. Siis mitä ihmettä, oonko mä muka noin kirjottanu? Otan sanani takaisin, eihän elämästä tulis mitään ilman Alcatrazia ja muita ihania tekstuureja ♥

20 kommenttia :

  1. Ihana lakka ♡

    Siis mitä, asutsä Lahdessa??? :O En oo tiennyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä ihan Lahdessa asu vaan pikkukylässä lähellä Lahtea (tai noin 15km matkaa, mut täällä päin se on pieni matka :D) Lahti on lähin kaupunki, joten siellä tulee aika usein käytyä :)

      Ja näin sut muute eilen tuolla ystävämyynnissäkin:)

      Poista
    2. Oisit sanonu jotain, oon ite niin huono tunnistamaan ihmisiä, jos sä joskus näät mut jossai nii voit tulla nykäsemään hihasta! ^__^ Ite oon kotoisin Hollolasta mutta asunut jo monta vuotta Lahdessa (tällä hetkellä keskustassa) :)

      Poista
    3. Mulla oli tuolla ihan hirvee kiire, kun joku 10 min aikaa bussin lähtöön.. Muuten varmasti olisinkin :) Mä taas tunnistan melko hyvin ihmisiä :D En oo ees täältä päin kotosin, mut muutettiin tossa 5 vuotta sitte tänne :)

      Poista
  2. liquid sand, mitä ne on?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liquid sandeiksi kutsutaan OPI:n tekstuurilakkoja eli glittereitä, jotka kuivaa röpelöiseksi ja mattapintaiseksi. OPI vaan on nimennyt omat tekstuurinsa tuolla nimellä :)

      Poista
  3. Oon edelleen ihan kade noista lakoista, ne on niiiiiiiiin ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ne on, oon pyöritelly noita koko eilisen illan käsissäni :D

      Poista
  4. Mä kanssa rupesin heti vertailemaan noita kahta lakkaa :o Kuvassa ne näyttää kyllä melkeen samalle :o

    IHANIA lakkoja löysit sieltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tossa mun kuvassa näyttää, mut Ivory on vähän vaaleempi ja siinä on pelkkää kultasta shimmeriä. Liian samanlaiset kuitenkin..

      Ja jep, nuo on niin ihania <3

      Poista
  5. Ihania ostoksia ja onpas ciate lakat todella samantyyliset

    VastaaPoista
  6. Noi Ciatet! Mitä ihmettä. Näyttää lähes tismalleen samoilta. Vissiin ovat faneja siellä päässä, kun kaksi laittavat joulupakettiin. Mut hyvä saalis sulla OPIlta! Olisin kanssa Pretzelin ottanut, ellei mulla olisi sitä jo entuudestaan. Se on cremeistä mun ehdoton suosikki kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo vähänkö ärsyttää.. Ei noi kuitenkaan niin samanlaisii oo kun kuvassa mut silti..

      OPI: t kyllä on ihania. Ja oon kans kuullu et toi Pretzel on tosi hyvälaatunen. Tällasia cremejä tarvii aina!:)

      Poista
  7. Hehän ovat kuin kaksi marjaa:o Ja kumpikin tuommoisia kastuneen laastarin värisiä:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä kuvaus :D On nuo mun mielestä nättejä, mut liian samanlaisia kalenteriin.

      Poista
  8. Hyvät OPI-ostokset! 8)
    No just joo toi Ciate! Luulis nyt et heidän valikoimastaan löytyis joku vähän erivärinen, ettei tarvis kalenteriin kahta lähes dupea tunkea! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep <3

      Ja niimpä, Ciatélla kun noita lakkoja kuitenkin löytyy niin paljon.

      Poista
  9. Polka.com on tosi hauskan näköinen! Ja kiva blogi. Löysin blogisi blogilista.com kautta ja aion jatkaa sen lukemista. :)
    Olen aina ihmetellyt, miksi lakkojenvalmistajat tekevät niin saman värsiä lakkoja.. Punaisen eri sävyjä ymmärrän kyllä - joulunpunaisen löytäminen on älyttömän vaikeeta sillä joko on liian oranssia tai pinkkiä tai tummaa. On siis hyvä, että savyjä on palon niin on mahdollistä löytää se täydellinen joulunpunainen. Mutta sitä en ymmärrä, miksi pinkin eri sävyjä pitää olla. Onko oikeasti väliä, onko pinkki kaksi astetta kellertävämpi tai sinempi tms. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Ja tervetuloa mukaan :)

      Niin no, harva merkki tekee ihan identtisiä värejä, mutta muilta merkeiltä löytyy dupeja. Mutta esimerkiksi OPI:lla ja Essiellähän on paljon vaaleanpunaisia ja sensävyisiä lakkoja. Mun mielestä se on hyvä, että jokainen löytää oman värisensä. :) Ja onhan se sama pinkeissä kun punaisissakin; joku voi etsiä täydellistä punaista ja joku pinkkiä. Kyllä mä esimerkiks tykkään, jos on paljon pinkin/vaaleanpunaisen sävyjä, koska ne lakat on mulle paljon mielusampia kuin punaset :)

      Poista