maanantai 9. joulukuuta 2013

Luukku 9: Pillow Fight

9. päivä eli mun nimipäivä. Odotukset siis suuret kalenterin suhteen :D On myös selvää, että tämän luukun kohdalla olisi ollut kiva saada jokin sininen, pinkki tai vihreä, mutta mikä sieltä tulikaan...



Harmaa. Enhän mä harmaista tykkää. Pillow Fight on kuitenkin harmaa creme, joka mun silmieni mukaan taittaa vähän violettiin. Ja koska tänään on hyvä päivä, niin pitää aatella positiivisesti: mun kokoelmassa ei oo ollut yhtäkään harmaata, ja onhan tällä nyt söpö nimi! :D

Aattelin lisäksi piristää teidän maanantaita taas parilla Onnin kuvalla, jotka otettiin eilen kun poikaa juoksutettiin. Ihan hienostihan se lopulta menikin! :)



Tällaista täällä tänään. Toivottavasti teillä on kiva maanantai!:)

4 kommenttia :

  1. Ui, minä tykkään tuosta lakasta! Niin söpö :3 Harmaat on muutenkin mun mieleen aikalailla :)
    Ja hyvää nimipäivää! ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tuo sävy tosi nätti ja ei mulla harmaita olekaan ennen ollu. Mut en vaan tiedä miten tuota nyt käyttäis :D

      Kiitos Janita! :)

      Poista
  2. Hyvää nimipäivää! :) Näyttää kivalta sävyltä. :)

    VastaaPoista