keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Chanel = täyttä rakkautta

Täällä kirjottelee yksi erittäin rakastunut ihminen. Ja kai jo otsikosta voi jotain päätellä?;)

Kirjotin viime keväänä postauksessa mun uusista Chanel-kynsilakkakuorista iPhoneen. Onhan nuo nyt ollut jo hyvän aikaa mulla, ja koko sen ajan oon vaan haaveillu omistavani tuon kuorissa esiintyvän kynsilakan. Kun jouluna vielä sain lahjakortin, niin päätin hankkia lakan viimeinkin. Ja on se vaan niin ylellistä omistaa Chanelin kynsilakka! Tällasesta on vaan voinut haaveilla, ja nyt kun alennukset ja lahjakortti mahdollisti oston, niin en voinut jättää tilaisuutta väliin. Oon niin happyhappyhappy, nyt mulla on tismalleen puhelimen kuorienvärinen kynsilakka :)

Innostuin vähän kuvailee lakkaa ja kynsiä, hups :D




Kynsillekin tuo oli pakko vielä samana päivänä saada, joten vesimarmoroinnit sai lähteä ja nopeesti! Rakastuin niin syvästi lakkaan, että jos joku väittää jonkun pinkin lakan olevan parempi, en usko.



Chanel - 519 Rose Exubérant

Aluslakan päällä lakkaa on kaksi kerrosta. Lakka on todella pigmenttistä ja peittää jo ekalla kerroksella hyvin, mut täydellisyyttä hakiessa tarvitaan kaksi. Kuivumisnopeus on ihan parhautta ja voi sitä kiiltoa 8) Mun oli kuitenkin pakko laittaa päällyslakka, koska pelkään aina ettei lakat pysy ilman sitä. Tästä tuli heti mun uusi suosikkipinkki, ihan täydellinen lakka!

Lakassahan on valekorkki, jonka alta paljastuu huomattavasti pienempi ja lakkauksessa helpompi korkki. Chanelin suti oli kyllä paljon kapeampi, mitä odotin. Luulin sen olevan leveä, mut olikin tosi kapea. Ei se kyllä yhtään haitannut, koska lakan koostumuksen ansiosta sitä oli helppo levittää. Ja eipähän ainakaan ollut liian leveä suti mun kapeille kynsille.


Jos kaikki Chanelit on tällaista rakkautta, voisin huolia vaikka useammankin. Mutta kohtuus kaikessa, ei mulla olis joka kerta 30 euroa tuhlattavana yhteen lakkaan :D Tää yks nyt vielä menee, koska olihan tää ihan pakko saada noiden kuorien takia!


Muita Chanelin lakkoihin rakastuneita? :)

14 kommenttia :

  1. Kaikki niitä kehuu, joten jos joskus rikastun, varmasti kokeilen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin kehun ja oon lukenu kehuja muualtakin. Suosittelen!:)

      Poista
  2. No onhan se todellakin upea! Itse kanssa haaveilen joko diorin tai chanelin lakasta, mutta en oo toistaiseksi vielä raaskinut ostaa :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On on! <3 Joo joku Diorinki ois niin siisti! Vois sellasen joskus hommaa ja sit samanlaiset kuoret :D

      Poista
  3. Upea lakka! Tekisi kyllä mieli ostaa itsellenikin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ostaa! En voi kun suositella :)

      Poista