torstai 23. tammikuuta 2014

Fade to Greige vs. Pillow Fight

Yksivärisillä kynsillä on menty - ja mennään edelleen. Nyt olis täälläkin puolella kaksi Ciatén cremelakkaa esittelyssä. Suosikkisävyjä näistä kumpikaan ei äkkiseltään ole ollut, ja tuskin olisin ostanutkaan, jos eivät olisi joulukalenterissa tulleet. Siispä vertailussa kaksi hyvin erikoista lakkaa mun kynsillä: Fade To Greige ja Pillow Fight.


Ciaté - Fade To Greige

Fade To Greige on itse asiassa ollut mun kynsillä jo ennenkin, mut silloin koristelujen kanssa. Nyt otin lakan yksinään testiin ihan mielenkiinnosta. Väriltään tää on tummanruskea, joka mun mielestä taittaa hiukan violettiin. Ihan perus tummanruskea nimittäin ei oo kyseessä. Erikoinen ja ehkä enemmän syksyyn sopiva sävy, joka peitti ihan nätisti kahdella kerroksella. Vähän meinasi raidottua, mutta ei mitenkään pahasti.

Ainut miinus lakassa tulee sen pysyvyydestä, koska tää lähti heti seuraavana päivän kulumaan kärjistä ja pian myös lohkeili. Tumman lakan kanssa kun kärkikulumakin loistaa oikeen.


Ciaté - Pillow Fight

Pillow Fightiin tykästyin tosi paljon! Likainen violetinharmaa creme on mulla kynsillä aika vieras enkä tiiä sopiiko hyvin, mut tykkään tästä sävystä tosi paljon:) Talveen sopiva sävy ehdottomasti, ja mulla onkin tiedossa, mihin voisin tätä seuraavaksi käyttää.

Koostumus ei ollut mitään parhautta, koska heti ekaks lakka oli tosi ohutta ja raidoittuvaa. Se kuitenkin johtui ihan siitä, etten ollut ravistanut pulloa tarpeeksi. Meinaan Ciatén cremeissä on just tää ongelma, että jos ei tarpeeksi ravista pulloa, niin väri jää pohjalle. Ja mä muuten ravistan kaikki lakat ihan kunnolla ennen käyttöä, mut ilmeisesti sekään ei aina Ciatélle riitä.. Lopulta sain kuitenkin lakasta peittävää, ja kaksi kerrosta riitti mun kynsille. Tosin päällyslakan jälkeen huomasin, että jotkut kynnet jäi hiukan kirjaviksi, mut annoin asian olla. Sen siitä saa kun lakkaa pimeessä:D


Näistä kahdesta erikoisemman värisestä lakasta enemmän mua miellytti Pillow Fight. Fade To Greigekin on kiva, esimerkiksi tykkäsin siitä tosi paljon tässä lakkauksessa. Molempien lakkojen alla on muuten Trindin Nail Repair ja päällä Seche Vite.

Oon kirjottanut tän postauksen nyt jo varmaan kaks kertaa, joten sitä vois vaikka mennä kohta nukkumaan. Onneks huomenna on vapaapäivä ja hei, mä selvisin kauheesta alkuviikosta! Nyt siis hyvillä mielin viikonlopun viettoon:)

Kumpis lakka miellyttää lukijoiden silmää enemmän?:)


2 kommenttia :

  1. Mun silmään miellyttää nuo molemmat! Oikein hyvälle näyttää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks sulla sitte on tuo Pillow Fight, se on meinaa niin ihana! Ja kiva kuulla, kiitos :)

      Poista