sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Haaste + mikä ihmeen ostolakko?

Sain Fanilta tämän haasteen jo joskus marraskuun aikana, mut sen tekeminen siirtyi kynsien ja joulukalenterin myötä vasta nyt tammikuulle. Mut hei, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!:D

Tehtävänä on siis kertoa viisi asiaa joka kohtaan ja sen jälkeen laittaa viidelle eteenpäin. Kaikkiin kohtiin en ihan viittä saanut, mut pikkuvikoja. Ja tällä kertaa jaksoin myös laittaa tän eteenpäin!

5 asiaa joita tarvitset joka päivä:
♥ puhelin
♥ ruokaaa :p
♥ huulirasva
♥ hiusharja
♥ käsivoide

5 kirjaa joita suosittelet:
♥ Suzanne Collins: Nälkäpeli
♥ Cornelia Funke : Mustesydän
♥ Carita Forsgren: Auringon kehrä
(Luen tooosi vähän kirjoja, joten tuossa puolentoista vuoden ajalta kirjat, jotka oon lukenu. Huimat kolme kpl siis :D)

5 materialistista joululahjatoivetta:
♥ kynsilakat kelpaa aina!
♥ OPI-imuri (värissä Alcatraz...Rocks, tottakai)
♥ uusi kamera tai ees objektiivi
♥ irtonainen kovalevy, johon saisin kaikki kuvat
♥ ja toki huolisin myös kaikkea kivaa Onnille, nuo hevosten tarvikkeet kun tuppaa olemaan niin pirun kalliita..
(Ups, joulu meni jo. No ens jouluks sitte;))

5 adjektiivia jotka kuvaavat sinua:
♥ kärsimätön
♥ epäsosiaalinen
♥ toisinaan iloinen
♥ itsepäinen
♥ ystävällinen

5 elämänohjetta jotka antaisit muille:
♥ Ei kannata miettii liikaa, siitä seuraa vaan päänsärky.
♥ Ei kannatais asettaa ennakkoluuloja joka asiaa kohtaan.
♥ Vaikka kuinka vihaankin sanontaa, että asenne ratkaisee aina, se ikävä kyllä pitää paikkaansa
♥ Lainatakseni Ciatéa: Life is too short to wear boring nail polish.

Tää olikin yllättävän vaikee haaste! Kiitos kuitenkin Fanille tästä :)

Ainiin, heitänpä haasteella seuraavia:
Enail
Eekku
Ninni
Ansguu
Mia

Sitten toiseen asiaan. Mä aattelin joulukaleterin jälkeen alottaa ostolakon lakkojen suhteen. Kaikki meni hyvi siihen asti kunnes kaveri tuli sanomaan, että Sokosella on paljon kynsilakkoja alennuksessa.. (Chanelin ostin ennen tätä, mut sitä en vielä varsinaisesti laske lakon rikkomiseksi.) Siispä mun lakko katkes, mut vaan yhen lakan kotiutin!

Ja kynsiviilan kanssa. Mun kynsiviilahan sano naps, joten uudelle oli tarvetta. Sokoksella lasiviiloja oli vaan Trindillä ja Cailapilla, mut koska Cailapin viilasta on huonoja kokemuksia, päädyin taas ostamaan Trindin ryöstöhintaisen viilan.


Tuleehan tuossa kotelo, mut nyt mulla on niitä kaksi. Hintaa pelkällä viilalla + kotelolla on 22,50€, mut myynnissä oli myös paketteja, joissa tuli samaan hintaan vielä Trind Nail Repair. Siispä otin sellasen paketin, koska tuo Repairhan maksaa vissiin jotain 13€ yksin. Ja aattelin, että jos vaikka sillä saisin kynnet parempaan kuntoon kun ne on nyt aika huonona. Charming Nails -blogissakin oli hyvät arvostelut tuotteesta.


Lisäksi ainoana alelakkana kotiutin IsaDoran tekstuurilakan Chameleon Crush. Oon tuosta haaveillu jo pitkään, mut IsaDoran törkeen kalliiden hintojen takia en oo tekstuureja merkiltä ostanu. Nyt tuo oli kuitenkin n. 5€, jonka koin kohtuuhinnaksi. Ja onhan tuo upea lakka! Ootan vaan milloin pääsee kynsille asti:)

Sellasta tällä kertaa. Ehkä mä kuitenki jatkan ostolakkoa, sillä en koe, että nyt olis mitään hankittavaa.. Onhan se välillä vähän vaikeeta kyllä, mut tuskin oon asian kanssa yksin? ;D

12 kommenttia :

  1. Kiitti haasteesta,koitan saada tehtyä mut en lupaa mitään

    VastaaPoista
  2. Ah kun bongaisi itsekin tuon lasiviilan ja kotelon jostain alennuksesta! Mua niin harmittaa, kun oon hukannut mun hyvän lasiviilan jonnekin ja oon tässä joutunut käyttämään sellaista metallista, joka on jopa katkennut varresta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä hyvä viila! Ei oo tullu parempaa vastaan:) Mä en olekaan ikinä käyttäny metallista, mut se kuulostaa pahalta kynsille?

      Poista
  3. kiva kiitos haasteesta :D tuli muuten kylmätväreet kun näin ton kysiviilan kuvan haha! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään! Haha, ny onki astetta karheempi viila -> parempi ääni :DD

      Poista
  4. Kiitos haasteesta, täytyy yrittää tehdä se joku päivä. :)

    Kuulisin mielelläni kokemuksia tuon viilan kestävyydestä. Olen viime aikoina onnistunut hankkimaan vaan tosi huonoja viiloja, joista lähtee pinta tosi äkkiä. On ne ollut kyllä halpojakin. Ajattelin panostaa seuraavaan viilaan ja hankkia jonkun kalliimman, jos kestäisi vähän pidempään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :)

      Mä en oo ite halpojen lasiviilojen kannalla, koska ne kuluu niin nopeesti. Mun edellinen viila oli myös tällanen Trindin lasiviila ja se oli mulla ainakin neljä vuotta ennenkun katkes. Olis menny vielä varmasti pidenpääkin! Ja mä kun en edes saksia kynsien kanssa käytä, niin viila on ollu kovassa käytössä. Vertasin uutta ja vanhaa Trindin viilaa, ja vanhasta oli ihan hiukan kulunu pinta. Mut ei mitenkää erityisen selvästi vaan ero oli ihan pieni. Tosi vähän siis oli kulunu vanha viila, joka tosiaan olis vielä neljän vuoden jälkeeki käyttökelponen. En voi muuta kun suositella! :) Ja ei hintakaan ole paha kun miettii kuinka laadukas viila on + tuo kotelo on tosi kätevä :)

      Poista
  5. Kiitti haasteesta! Koskahan saan aikaiseksi tehdä tän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo ei kai sillä niin väliä ole, millon tekee; mä sain tän marraskuussa joten tein silleen kahen kuukauden jälkeen :D

      Poista
  6. Mun täytyisi kanssa hankkia uusi lasiviila. Alkaa tuo vanha jo sanomaan itsensä irti.. :D Mä ajattelin myös helmikuussa pitää ostolakon.. Saa nähdä miten onnistun. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä tota Trindiä! :) Mun oli tarkotus pitää nyt tammikuussa, mut onneks on vaa kaks lakkaa kotiutettu :D Tsemppii sulle ostolakon kanssa! :D

      Poista