perjantai 10. tammikuuta 2014

Matattu glitterliuku

En tykkää mustasta kynsilakasta. Se on aina niin synkkä ja lakkaamisessa saan ainakin ite olla tosi tarkkana, sillä haluan mahdollisimman vähän siistittävää. Musta kun värjää siveltimen, kynsinauhat ja kynsilakanpoistoaineen. Mikä olisikaan siis parempi synkkään talveen kuin lakata mustalla? Inspiraatio näihin kynsiin tuli täältä.

Liquid Leather on ihan ok musta, peittää kahdella kerroksella. Mä kuitenki tykkäisin yhden kerroksen mustasta, mut sellasta ei oo vielä eteen sattunu. Vähän hidashan tuo on nykyään kuivumaan, koska alkaa olla jo niin lopussa. Ja arvatkaa vaan miten mä tykkään lakata tuolla Chinan kapealla sudilla tällasta lakkaa, not.

Mustalle kaveriksi valikoitui kuitenkin ihana glitter Polka.com. Todella nähty lakka, joten esittelen sen siis muiden jatkona. Tarviiko mainita, että lakassa on kirkkaalla pohjalla violettia mikroglitteriä sekä sinisiä, pinkkejä ja violetteja hexejä? Ostin tän vasta ystävämyynnistä, vaikka hankintalistalla oli ollu jo kauaa. Ite ku herään aina niin myöhään kivojen lakkojen kohdalla, kuten myös tän kanssa, niin oisin halunnut tämän juuri silloin kun sitä ei mistään enää saanut.

Kuitenkin, Polkaa on kynsillä juuressa koittaen muistuttaa liukua. Kovin pitkäänhän mä maltoinkin pysyä pois näistä liu'uista :D Onhan muuten paksu kerros lakkaa juuressa, koska Polka ei lukeudu niihin tiheimpiin glittereihin. Koska glitterit ei meinanneet erottua mustalta pohjalta, lisäsin kynsille mattapäällyslakan, ja ai kun mä tykkään!



China Glaze - Liquid Leather
OPI - Polka.com (Euro Centrale)

Kiiltävästä pinnasta ette edes kuvia saa, koska ne epäonnistui. Ei näissäkään kuvissa kehuttavaa ole, mut mä en vaan osaa. Tai siis jaksa opetella. Glitteritkin näyttää valkosilta valon takia. Mulle kuitenki riittää että tykkään näistä ja näähän on yllättävän kivat mustiks kynsiks :)

49 kommenttia :

  1. Ne on ihan älyttömän upeat!!

    VastaaPoista
  2. Kaikessa yksinkertaisuudessaan aivan ihanat :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat, täytyykin kokeilla kans :)
    Mulla on mustana essien liqorice ja se on tosi hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kannattaa kokeilla, yksinkertaista ja näyttävää :)

      Essiestä oonkin kuullu hyvää puhuttavaa, mut en oo ite viel raaskinu ostaa sitä hinnan takia. Kulutan nyt tän hetkiset mustat loppuun ja katon sitte, minkä hommaan. :)

      Poista
  4. Vauuu tätä pitää kokeilla itsekkin! Mä en oo vielä edes mun Polkaa kokeillut! Vaikka se on ollu mulla siitä lähtien ku se Euro central kokoelma tuli kauppoihin... :D hups!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kokeile ihmeessä, Polka on liian hyvä seisoakseen käyttämättömänä :D

      Poista
  5. Nätithän ne :) Itse taas huomaan välillä syyllistyvän ihan liikaa mustan lakan käyttöön, mii laik! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Mullakin olis kivoja mustia kynsiä toteutettavana, mutta kun se poisto...

      Poista
  6. Tykkään kyllä tosi paljon, vaikka Polka.com ei muuten lakkana iske!

    Cult Nails Nevermore muuten peitti ainakin mulla yhdellä kerroksella. Toisaalta siinä oli sitten pigmenttiä niin paljon että kynsinauhoja sai puhdistaa urakalla lakanpoiston jälkeen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos :) Mun mielestä tää on vähän tylsä pelkästään kaikilla kynsillä kokonaan, mut pitää sitäkin vielä testata. Tällein osassa kynttä toimii!

      En olekaan kuullu tuosta mustasta :o Ja kynsinauhojen putsaaminen ei kuulu omiin suosikkeihin, joten vähemmän pigmenttinenkin kelpaa jos ei oo paljoa siistittävää :D

      Poista
  7. Tälläiset on kyllä niin minun makuuni. Ihanat <3

    VastaaPoista
  8. Ihanat. <3 Matattuna todella kauniit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja joo mattalakka sopii näihin kynsiin :)

      Poista
  9. Todella kauniit! Glitter ja matta toimii aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en oo ikinä ennen testannu mattaa glitteriä, mut pitää jatkossaki tehä ku näyttää kivalle:)

      Poista
  10. Upeat! Näistä innostuneena voisinkin jatkossa läträtä lakkausten päälle useammin mattapäällyslakkaa. :) Sitä tulee käytettyä aivan liian harvoin omilla kynsillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva et innostuit :) Mullaki tulee tosi harvoin käytettyä mattalakkaa.

      Poista
  11. Ihanat! Kiva kontrasti tulee tuon matan ja glitterin välille.

    VastaaPoista
  12. Itse tykkään Orlyn Liquid Vinylista, Make Up Storen Mikasta ja Avonin Licoricesta. Avonilla taitaa olla levein suti :D

    Nämä on kyllä kauniit kynnet, tykkään :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkeistä! :) Mulla on pari Make Up Storen lakkaa, mut ne molemmat on ollu sellasia pettymyksiä, et tuskin uskallan tuota mustaakaan ostaa kun vielä ovat niin kalliita. Orly kyllä houkuttelis :)

      Kiva että tykkäät, kiitos!:)

      Poista
  13. Tosi mageet ! Pitääkin joku kerta kokeilla kun mulla on Flormarin glitterlakka mikä muistuttaa kovasti tuota Polka.comia. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kokeile ihmeessä kun kerran mahdollista. Ja sitte ilmotat mulle millaset tuli! :)

      Poista
  14. Matattu glitter toimii aina. Todella kauniit :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin tän yhdistelmän vasta nyt, mut pitää jatkossakin tehdä! Kiitos Heidi :)

      Poista
  15. Ois ollu kiva tietää, mikä sun mattalakka oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, unohin ihan kokonaan mainita! Hyvä kun korjasit, pitääkin lisätä tuonne:) Mut joo mulla on käytössä Mavalan color-matt top coat, joka on ihan hyvä ja edullinen mattapäällyslakka. :)

      Poista
  16. Oi, nämä ovat tosi kauniit! Hinnasta huolimatta itse kyllä neuvoisin investoimaan Essien Licoriceen sillä se peittää yhdellä kerroksella, toimii hyvin leimauksessa ja lisäksi se on helppo levittää siististi Essien ihanan leveän siveltimen ansiosta. Ei sen parempaa mustaa olekaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Papu! :) Joo oon mä vähän Essien puolelle kallistumassa, mut en tiiä onks se suti hyvä vai huono asia mun kapeille kynsille :D

      Poista
  17. Aivan upeat! Pitää itsekin kokeilla joskus tuollaista musta+glitter+matta-lakkausta:) Ja mulla ainakin Liquid Leather peittää aina ja ehdottomasti yhdellä kerroksella ;o ompa jännää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kokeile vaan ja kerro kun oor tehny! :)

      Sehän riippuu ihan lakkaajasta; ite laitan kuitenkin aika ohuita kerroksia niin voi siitäkin johtua. En tykkää venailla paksun kerroksen kuivumista kun tuo vajaantuessaan kuivuu melko hitaasti :D

      Poista
  18. Ihanat kynnet!

    Miulla on käytössä Wettiksen joku quick ry musta, mutta sekin on aika jankkia nyt parin vuoden jälkeen jo.. Essien licoricesta olen kans kuullut niin paljon hyvää, että se on varmaan seuraavaksi hankittava. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Joo kyllä mäkin meen kotiuttaa tuon Essien kunhan vaan tulee tilaisuus siihen. En mä huonoja mustia jaksa kattella.. :D

      Poista
  19. Ai hitto, mattamusta toimii aina, samoin matatut glitterit. Tosi kauniit kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mattamustasta tykkään itekki, ja näiden kynsien jälkeen myös matatusta glitteristä :) Kiitos paljon!

      Poista
  20. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  21. Vois joskus oikolukea kirjottamansa, eli siis tässä uusiks:
    Oi, kun on kauniit kynnet. :) Lisäänpä minäkin oman suosikkimustani tänne; Mia Secret, French Manicure - Pure Black, peittää mun suht' pitkät kynnet jo yhdellä kerroksella ja kuivuu nopeesti. Testasin kerran lakata toisen käden China Glazen Liquid Leatherilla ja toisen tolla Mia Secretillä ja Mia voitti kirkkaasti. :)

    VastaaPoista
  22. Tosi kaunis lakkaus!
    Mulla on tuo Polka.com kierinyt nurkissa kesästä asti enkä ole mitään järkevää sille keksinyt ja juuri pohdin, pitäiskö se myydä pois. Mutta pitänee kokeilla jotain tällaista sillä! :)
    Itselleni luottomusta on A Englandin Camelot. Peittää yhdellä kerroksella ja levittyy tosi nätisti. :)

    VastaaPoista