torstai 2. tammikuuta 2014

Suolaa ja pippuria

Tästä se lähtee, uusi vuosi myös blogin puolella! Siispä vuorossa vuoden eka postaus :)

Pääosaa eilen lakkaamissa kynsissä näyttelee paljon keskustelua aiheuttanut Gina Tricotin uusi mustavalkoglitter Salt & Pepper. Ja nyt mä kysynkin, miksi tätä hehkutetaan? Oonko mä vaan joku outolintu, joka ei ymmärrä?


Ostin tuon glitterin pari päivää sitten, koska luulin sen sisältävän pelkästään samankokoisia mustia ja valkosia glittereitä. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen, kun lakkasin tätä kynsille ja huomasin, että tässähän on erikokoisia glittereitä! Hetken jo luulin mulle sattuneen jonkun maanantaikappaleen, mut ei.. Mustia on myös vähän isompina, ja valkoisia vielä isompina. Oisin luultavasti pitäny lakasta enemmän ilman noita kokovaihteluita.

Lisäksi mun piti oikeen asetella noita glittereitä, koska ei niitä saanut kunnolla muuten kuriin. Ja kynsillä on melko paksu kerros lakkaa, yhn.



Nail Polish by H&M - White
Models Own - Luis Lemon
Gina Tricot - Salt & Pepper

Ihan pohjimmaisena kynsillä on H&M:n valkonen lakka. Ai niin, pitäähän mun tuotakin vähän moittia. Lakka on tosi luirua ja meinaa valua kynsinauhoille. Lisäksi ei peitä ja raidottuu, mut onneks sentään kuivaa nopeesti. Laitoin kynsille tätä kaksi kerrosta, mikä ei taannut tasaista valkoista pintaa, mut aattelin ettei se haittaa näissä kynsissä.

Ainut mikä tätä lakkausta yrittää parhaansa mukaan pelastaa on rakas Luis Lemon. Oi mitä mä tekisinkään ilman tuota ihanaa neonkeltasta ♥ Mun ihan luottolakka, tosin vaatii valkosen kanssa taistelemista alleen. Nyt tuntuu kuitenki, että suola ja pippuri on pilanneet mun yhden suosikkilakan.


Alkopas uusi vuosi ilosissa merkeissä. En tiiä johtuuko mun ihanasta päänsärystä, joka taas johtuu uutena vuotena liiasta valvomisesta. Näin kun on yön yli nukkunut, niin oikeestaan tuo glitter näyttää ihan kivalle kuvissa. Mut omilla kynsilläni tällä hetkellä en vielä tykkää.

Mitäpä mieltä muut on Gina Tricotin mustavalkoglitteristä?

20 kommenttia :

  1. Mun mielestä tuo näyttää oikein ihanalle. :) Ja sopii hyvin vielä keltaisen päälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät :) Mun mielestä keltanen on kans kyl kiva tuol alla :)

      Poista
  2. Kävin kanssa hankkimassa tuon Ginan lakan ja ihan innoissani sen kyllä kassalle kiikutin! Oon pitkään etsinyt budjetille sopivaa mustavalkohileistä lakkaa, ilman mitään hopeista glitteriä (Confettis olisi muuten täydellinen, mutta se joku ihme mikroshimmer!). Salt and Pepper on kyllä aika toiveiden täyttymys, tosin vielä täydellisempi se olisi jos kokovaihtelua olisi enemmän ja hileet hieman pienempiä kaikki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä Confettis on ihan täydellinen, eikä se mikroshimmer haittaa yhtään :D Mut ymmärrän kyl jos ei kaikki tykkää. Oon ihan samaa mieltä, että Salt & Pepperissä pitäis olla pienempiä nuo glitterit, silloin sallisin kans kokovaihtelun :)

      Poista
  3. Miusta toi on oikein kivan näkönen. Tosi hyvin sopii keltasin kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toiset tykkää :) Voi olla, että vaaleamman keltasen kanssa olisi kivempi kun Luis Lemon on aika räikeä :D

      Poista
  4. Mä olen vähän arponut tämän lakan kanssa, toisaalta näyttää niin kivalta, mutta en tiedä osaisinko sitten kuitenkaan käyttää...!

    Elämän suuria ongelmia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä joissain swatcheissa näytti tosi kivalle, mut mun kynsille ei sovi! Kannattaahan ees testata, saahan sen sitte myytyä eteenpäin :)

      Ja kyllä, ongelmiahan nämä ovat! :D

      Poista
  5. Mä taas en innostu tästä yhtään. Mulla ei ole sitä Confentistakaan mikä "kaikilla" muilla tuntuu olevan :oD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ei innosta muakaan, mut Confettis ♥ Oon joo kuullut muiltakin, ettei nämä mustavalkoglitterit innosta.

      Poista
  6. Mun mielestä toi lakka on hirmu söpö! :D Harmi kun omistaa jo Confettiksen, niin ääni mun pään sisällä sanoo etten tarvi tätä... :< :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvissa tää mustakin nyt on alkanu näyttää kivalle, mut oli äsken pakko ottaa pois kynsiltä kun en tykänny yhtään :D Tottakai sä voit tän ostaa, onhan tää ihan erilainen kuin Confettis! :)

      Poista
  7. Ihanat kynnet! :) Minustakin Salt & Pepper on suloinen lakka, mutta itse ehkä kaipailisin siihen lisäksi vielä pienempääkin hilettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Siinä joo sais olla pienempiä nuo glitterit.

      Poista
  8. Onpas ihanan pirtsakat kynnet :) Oon kovasti nyt yrittäny arpoa että tykkäänkö mä tuosta lakasta vaiko en, enkä oo vieläkään ihan varma mitä mieltä oon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Sittenhän meitä on kaksi :D Kyl oon aatellu antaa lakalle vielä toisen mahollisuuden kun ehkä mä sitteki saatan täst tykkää.

      Poista
  9. Täällähän se Luis Lemon löytyykin; varmaan vähän samanvärinen kuin ChG:n Sun-Kissed paitsi että tässä ei liene mitään shimmeriä..?

    Mulla ei oo tätä Salt & Pepperia, enkä varmaan tarviikaan - Lorealin Confettis varmasti riittää mustavalkoglitteriksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, huomasin tän vasta nyt:D
      Joo Luis Lemonissa ei oo shimmeriä, mut en omista tuota Sun-Kissediä, joten en tiiä ovatko samanlaisia.

      Poista