maanantai 6. tammikuuta 2014

Vesimarmorointihaaste?

Kun Embosnails!-blogin E-S aloitti haasteen, jossa tavoitteena on marmoroida joka kuukausi, mulla tuli hirvee himo päästä marmoroimaan! En tiiä vielä, onko musta osallistumaan tuohon haasteeseen, se jää nähtäväksi. Eräänä iltana kuitenkin päädyin vesikipon ääreen sotkemaan, eikä tälläkään kertaa ilman ongelmia selvitty.

Sanotaanko vaikka, että yleensä marmorointi joko onnistuu tai epäonnistuu, mut tällä kertaa mun mielestä marmorointi sattu noiden vaihtoehtojen väliin. En erityisemmin vihaa enkä rakasta lopputulosta.




Nail Polish by H&M - White
Models Own - Apple Pie
Color Club - East Austin

Kuten aina, myös nyt aloitin lakkaamalla valkoisen pohjan kynsiin. En tiiä, oliko se lopulta turha veto, koska jouduin vaihtamaan Apple Pien marmorointiparia matkan varrella, ja lakkaamaan joka kynnen ensin tuolla vihreällä. Tosin valkosen päälle riitti raidottuvaa omenapiirakkaa vaan yksi kerros. Apple Pie ja East Austin toimivat marmoroinnissa kiitettävästi, vaikkakin jälkimmäinen meinas levitä vähän kuviota muodostaessa.

Tällä kertaa värit sopii mun mielestä tosi hyvin toisiinsa! Ihanan pirteät, vielä kun East Austin on neon ja loistaa oikein nuo raidat :) Kuvissa tosin tuota loistoa ei näy, vaan lakka näyttää melko laimealta.



Kuvat siis ei oo mitään parhaita, mut huomasin asian vasta ne koneelle siirrettyäni. Ja koska marmorointi oli pelkästään niin yksinkertainen, niin kissankarva päätti tuoda vähän piristystä siihen;)


Olishan näistä vaikka kuinka kerrottavaa, mut vältän kilometripostausta sekä mun valituksia kynsistä. Tehköön jokainen oman päätöksensä ja kertokaa hei toki, kannattaisko mun osallistuu haasteeseen, koska oon vähän kahden vaiheilla :D Oon niin laiska yleensäkki haasteiden suhteen, niin välillä vois kyllä johonkin tarttua! Ja mun mielestä olis tässäkin kiva kehittyä.. :)

22 kommenttia :

  1. Ihanat! Siitä vaan haastetta tekemään, marmoroinnit on kivoja katsella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon kyl kallistumassa haasteen puolelle :)

      Poista
  2. Hi-hii... ihana että haasteesta mainitseminen sai sut tarttumaan toimeen, ja pidän peukkuja että intoudut vielä saman puuhaan joka kuukausi! :)

    Mun mielestä sä oot marmoroinut tosi onnistuneesti. Kuviot on sen verran hallitun harmonisia että sulla onnistunee ainakin jonkin sorttinen toistettavuus tuossa hommassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä mulla alkaa heti tehdä mieli marmoroida kun joku vaan mainitseekin asiasta :D

      Voi kiitos!:) Onhan tuota hommaa nyt yhdeksät kynnet tullu tehtyä, ja kyllä vähän kehitystä on havaittavissa jos ekoihin marmorointeihin vertaa!

      Poista
  3. Upeat! Noi värit käy niin kivasti yhteen :)

    Tartu vaan haasteeseen, itse en uskaltanut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, värit on kivat :)

      No siitä vaan säkin haasteeseen osallistumaan, kehitystähän siitä vaan seuraa! :)

      Poista
  4. Mun mielestä tää marmorointi on kyllä onnistunut oikein hyvin. Kaunis lopputulos ja värit sopii yhteen. :) Haasteeseen vain mukaan! Pitäisköhän sitä itekin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi! :) Ja ehdottomasti mukaan vaan!

      Poista
  5. Nää on ihan älyttömän hienot! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kauniit ja onpa hyvin onnistunut marmorointi. :)

    VastaaPoista
  7. Kiva väriyhdistelmä ja onnistunut marmorointi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, väreistä tykkään itekki :)

      Poista
  8. Nää on upeat! Oot kyllä onnistunut jälleen kerran niin hyvin!

    VastaaPoista