keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Ihan mahdotonta

Tää on muuten 300. postaus, hui! En olis ihan heti uskonut pari vuotta sitte tämänkään päivän koittavan:)

Miten osaan olla kaikessa aina ihan jäljessä? Mariah Careyn ekasta kokoelmasta kotiutin vasta reilu kuukausi sitten liquid sandin The Impossible, Gwen-lakat on mulle vasta matkalla muiden jo esiteltyä ne, ja nyt alkaa blogeissa näkyä jo Brazil-kokoelmaa. Hyvä minä. Ehkä meen nyt kerranki ajoissa ostaa sen tarvittavan lakan tuosta kokoelmasta.

Tosiaan, nyt kun on uusia kokoelmia tullut vaikka ja kuinka, niin palataanpa siihen vanhaan Mariah Careyn kokoelmaan:D Edellä mainittu The Impossible tarttui ystävämyynnistä mukaan alhaisen hinnan vuoksi. En vaan tajua, miten aikoinaan vuosi sitten jätin tän ostamatta! Onhan tämä upea kaikkine tähtineen 8)

Koostumuksessa olis mun mielestä kuitenki vähän parantamisen varaa: laitoin tätä kolme kerrosta, koska kahden jälkeen kynsiraja erottu vielä selvästi. Ja oon lukenu tän peittävän kahella kerroksella, just joo. Lisäksi hexejä jakautui liian epätasaisesti, ja tähdet sai onkia pullosta. Muuten kyllä oikein kiva tekstuuri; sävy on loistava (ei liian punainen eikä pinkki) ja ai että mikä kimallus!



OPI - The Impossible (Mariah Carey)

Tähdistä ihan vaan sen verran, että en ymmärrä. Onhan nuo upeita pullossa, ei siinä mitään, mut kynsille ne pitää saada päälimmäiseen kerrokseen erottuakseen. Kerroksien alta ne ei näy ja päällä ollessaan reunat alkaa nousta. Sitten ne tarttuu joka paikkaan, ja esimerkiks hiuksia pestessä lähti kolme kahdeksasta. Seuraavana päivänä mulla oli ehkä kaksi tähteä kynsillä. Miks siis pitää laittaa lakan sekaan tähtiä, jos niitä ei saa fiksusti kynsille? En ymmärrä.


Oonko mä ainoo, jolla on tämä ongelma lakan ja tähtien kanssa?:D

20 kommenttia :

  1. Herranjumala onko se noin upea?! Mulla on siis myös tämä, eikä se nyt pullossa niin hyvältä näytä mut nämä kuvat! Apua, pakko testata oma pian! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se :) Mä taas tykkään enemmän pullossa kun kynsillä:D

      Poista
  2. Mulla oli tuo lakka kanssa, mutta se lähti eteenpäin juuri noiden tähtien takia :D Ihana se on, mutta hmm <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite aattelin pitää lakan ainaki vielä, koska sitä on helppo käyttää kans ilman tähtiä:)

      Poista
  3. Jos vaan sanon niin, että oon ihan tyytyväinen ettei omassa minipullossa taida olla yhtään tähteä tuossa lakassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot onnekas, mä just otin sellasen pullon, jossa on mahollisimman paljon tähtiä. Nyt kaduttaa:D

      Poista
  4. Ihana lakka, minultakin tämä löytyy, ja samaa ongelmaa olen kironnut tähtien kanssa! :D Mutta on se vaan kaunis.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ei tälle voi olla vihanen kun muuten niin kiva:D

      Poista
  5. Mä en ite omista vielä yhtäkään OPIn MC-lakkaa... :D Tunnun kans tulevan aina vähän jäljessä näihin juttuihin.
    Vaikken lakkoja himoitsekaan, niin tää on kyllä nätti lakka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, tosin ei mullakaan oo kun vaan kolme:D Ite oon kans aina ihan jäljessä, mut eipä se toisaalta haittaakaan:)

      Poista
  6. Todella kaunis! Mutta nuo tähdet on vähä miinusta :/
    Jee jee, 300. postaus. Wau :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks tätä voi käyttää kans ilman tähtiä :)
      Jep, oon iteki ihan ihmeissäni, että mites nyt näin nopeesti tuli 300 täyteen, kun vastahan oli 200.. :D

      Poista
  7. Mä en oo kyllä lakannut tällä kaikkia kynsiä, vaan tämä on ollut pari kertaa vaan osana lakkausta kynnellä tai parilla. Mä en muista tän olleen minkäänlainen ongelma, vaikkaan tähtiä ei tietysti hirveästi noussut sutiin... mutta jos ei niitä tavoittelekaan níin lakkahan on nätti kuin mikäkin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun mielestä on hyvä kun tähtiä ei tuu jos ei halua :) Koska onhan tää nätti, joten voi käyttää ilman hermojen menettämistä tähtien takia. Näihin kynsiin mä ihan ongin tähdet, joten seuraavalla kerralla vois muuttaa taktiikkaa.

      Poista
  8. Kauniit kynnet! Niin ja en tiiä haittaako jos oot "jäljessä" uutuuslakkojen suhteen. Niitä nyt tulee muutenki joka tuutista... :D Virkistävää ku jokaikinen kynsibloggaaja ei tykitä niitä samaan aikaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nojoo tuo on ihan totta, eihän tää jäljessä oleminen haittaa :)

      Poista
  9. Kauniin värinen lakka, mutta outoa kyllä että tekstuurilakassa on tollasia tähtiä. Eihän se vaan voi toimia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä voisi toimia, jos tähdet olisi vaikka pienempiä, niin niitä olis helpompi asetella ja tuskin repsottais niin paljoa?:)

      Poista