lauantai 1. helmikuuta 2014

Miten niin joulu meni jo?

Jep, mä lakkasin punasella.


OPI - Big Apple Red
Ciaté - Confetti

Käyttämättömiä lakkoja koitan saada testattua, joten kynsille pääty Big Apple Red, joka on kyllä the punainen. Ainakin niin sitä on mainostettu, ja ite olin kanssa samaa mieltä pullon perusteella. Onhan tämä nyt todella klassinen punainen, ja niin täyteläinen sävy. Kynsillä vaan ei oo edelleenkään mun juttu, mut pikkuhiljaa saatan jopa alkaa tykätä punasesta (just, uskooko kukaan tuota).

Meinasin muuten laittaa tähän lakan nimen lyhenteenä, mut enpä taida:D Anyway, Big Apple Red oli peittävyydeltään huonompi mitä odotin. Tietenkin oon vaan lukenut pelkkää hyvää lakasta - tai sitte en oo vaan halunnut huomata niitä negatiivisia asioita; "lallallaaa tää on täydellinen punanen ja ny mulla on se!" Mun kynnet tarvitsi kaksi kerrosta peittämään, ja melkein jopa laitoin kolmannen.

Ette muuten haluaisi joutua siistimään Big Apple Rediä kynsinauhoilta. Siispä mullakin lakkaus tapahtui seuraavasti: "Okei, nyt keskitytään, lakkaan tarkasti, tarkasti, tarkasti..mitä ihmettä?! Miten se kynsinauhoille pääty asdfghjk?!!"

Koska en osaa olla pelkillä punasilla kynsillä, piti keksiä jotain lisäksi. Muistin Emman tekemät kynnet, joissa punaisella pohjalla oli hopeaa glitteriä. Siispä aattelin toteuttaa saman, mut vaan eri glitterillä. Hopeaa sekä hologlitteriä sisältävä Confetti sai koristaa kynsiä (yllätys) glitterliu'un merkeissä. Confettissa on glitterit tosi tiheessä, ja niitä meinas tulla sutiin liikaakin kerralla. En halunnut glitteriä kuitenkaan hirveesti juuriin, jotenka koitin muistaa vähemmän olevan enemmän. Mutta miten kävikään: "No niin, tarkkana taas, vähän glitteriä, lisäänpä ihan vähän tuohon..ja tuohon..ja vielä tuohon jajajaja.. No miten sitä nyt noin paljon on tuossa, tai tuossa? Mistä toi glitterkasa tohon tuli?!" Lopputuloksena siis liikaa glitteriä, varsinkin oikeessa kädessä.



En vaan voi sille mitää, mut näistä mulle tulee jatkuvasti mieleen joulu. Ja mitäkö hyvää kynsissä? Sain kaksi lakkaa pois käyttämättömien listasta, ja onhan Big Apple Red upea, täydellinen punainen:)

4 kommenttia :

  1. Aivan ihana punainen tuo BAR :D taitaa mennä omallekin ostoslistalle. Ja nuo glitterit sopii tosi hyvin!

    VastaaPoista
  2. Oih<3 Oikeen ihanat! Mun mielestä punainen sopii myös muulloinki, kuin vain jouluna :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! Sopiihan se, mut näissä kynsissä tuo hologlitter sai aikaan hyvin joulusen tunnelman :D

      Poista