maanantai 10. helmikuuta 2014

Pinkki ja pilkukas skittlette

Tein listan kaikista käyttämättömistä lakoista, ja tavotteena olis nyt niitä saada vähemmäksi. Olihan mulla niitä joulukalenterin jälkeen 40, ja nyt on enää vajaa 30. Ja tuo 30 on mun mielestä ihan liikaa mitä tulee testaamattomiin! Siispä haluun testata nyt kaikki käyttämättömät, jotta voisin hyvillä mielin ostaa uusia lakkoja sekä laittaa turhia myyntiin:)

Skittlette on sinänsä hyvä, koska siinä saa useemman lakan testattua samoissa kynsissä. Kuitenkin oon omasta mielestäni ihan surkea ideoimaan ja toteuttamaan skittlettejä, mut kai sitä vaan pitää harjotella tullakseen hyväksi. (Tai sitten harjottelu on ihan turhaa; en oo ikinä nähny huonoja skittlettejä esimerkiks Sissillä. Pitäskö mun jo luovuttaa?) Tein kuitenkin tässä yksi päivä skittleten, jossa käytin joulukalentereissa tulleita lakkoja. Ja vähän mä jouduin apinoida Sissin kynsiä, koska en millää meinannu keksi, mitä teen kahteen kynteen.



Ciaté - Cupcake Queen
Ciaté - Amazing Gracie
Ciaté - Serendipity

Ootteko muuten huomanneet, et nykyään mun melkeen jokaset kynnet on ainakin osiksi lakattu Ciatén lakoilla?:D

Vuoden 2012 joulukalenterin ekasta luukusta tullut Cupcake Queen lojui mulla siis yli vuoden vuoroaan odotellen. Ei olis kannattanut säilytellä sitä niin kauaa, koska tuohan on ihan loistava laadultaan. Kynsillä (etusormi + peukalo) on kaksi kerrosta, joilla tuli ihan täydellinen peittävyys. Lakka myös levittyi ihanan helposti. Voimakkaan pinkin cremen seassa on myös sinistä shimmeriä, joka tuskin mun kuvissa näkyy.

Loput lakat onkin sitte viime vuoden joulukalenterista. Amazing Gracie on hennon vaaleanpunainen nude creme, joka on kynsillä pallojen alla. Lakka raidoittui kahdella ekalla kerroksella hiukan, mut taisainen lopputulos tuli kolmella kerroksella. Kynsiraja kuultaa kuitenkin kolmenkin kerroksen jälkeen läpi, joten pilkutin kärkiosan. Tämä oli se kohta, missä muistin Sissin pallokynnet, joten aattelin pallojen sopivan tähänkin skittletteen. Pallot on tehty Cupcake Queenilla sekä Serendipitylla, joka myös löytyy pikkusormesta. Serendipity on roosanpinkki glitter, joka peittää itsestään kahdella kerroksella. Onneksi tätä tuli iso pullo, koska tykkään tosi paljon!


Pilkutuksen kanssa tuli vaikka mitä ongelmia, mut hiljenen niistä. Eikä nää muutenkaan olleet yhtään mun tyyliset kynnet. Tai no kyllä mä tykkäsin näistä, mut silti en viihtyny näissä kun vaan päivän. Onhan nää mun tekemiks skittletteiks hienot, mut silti tarviin vielä harjotusta:) Ja mikä parasta, nää näyttää jälkeen päin katottuna kuvissa paaljon hienommilta!:D

24 kommenttia :

  1. No ainakin näissä kuvisa nämä kynnet ovat todella sievät, tykkään! :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä nää on todella hyvin onnistuneet! :)

    VastaaPoista
  3. Onpa nätit, ihana värimaailma ja tosi raikkaan näköinen lakkaus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värit on kyllä kivat ja sopii toisiinsa :) Kiitos!

      Poista
  4. On kyllä herttaset ja nätit (:

    VastaaPoista
  5. Mä en oo ite tehnyt vielä yhtäkään skittletteä, pitäisköhän ryhdistäytyä...? :D
    Nää kynnet on tosi kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile ihmeessä! (Tosin mulla ainakin alussa hirveitä ongelmia kun ei vaan keksi mitään :D) Kiitos paljon Suvi! :)

      Poista
  6. ihanat! toi värimaailma sopii tosi hyvin lähestyvään ystävänpäivään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! No niimpä muuten sopiikin. Nämä jää varmaan tän vuoden ainoiksi "ystävänpäiväkynsiksi", koska mulla ei oo aikaa lakkaa perjantaiksi pinkkejä kynsiä :/ Fiksuna oisin toteuttanu nääkin myöhemmin:D

      Poista
  7. Lakkaat tosi nätisti kynnet! Jos et asuis niin kaukana voisin joskus maksaa sulle et lakkaisit mullekkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Meillähän on tuo Nuori yrittäjyys -projektiin perustettu kynsiyritys, että asiakkaita otetaan vastaan Lahden seudulla. Harmi kun asut kauempana.

      Poista
  8. Löysin tän blogin just äsken, ihania kynsiä.
    P.S. Munki nimi on Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja tervetuloa seurailemaan :)

      Poista