keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Push and Shove

Hahaa, nyt mä esittelen ekan Gwen-lakkani kun ootte jo kaikki kyllästyneet niihin. Vai ootteko? Meinaa mulla vasta alkaa hehkutus kun sain haluamani kaksi lakkaa tuosta kokoelmasta. Tavallaan eBay neitsyys meni siinä samalla, mut oikeestaan ei, koska yks kaveri tilas nämä mulle (ite kun en vielä pysty). Joka tapauksessa mua jännitti ihan hirveesti, tuleeko oikeet lakata tai että tuleeko ylipäätään mitään. Vaikkakin oli luotettava myyjä, niin silti pelotti:D Ehkä musta ei oo eBayn käyttäjäks..

Lopulta, reilun viikon tuskaisen odotuksen jälkeen, Push and Shove sekä Love.Angel.Music.Baby saapuivat mulle toimitettuina. Ja voi sitä innostuksen määrää, jotkut varmaan vähän kattovat oudosti koulussa kun mä hihkuin innosta:D (Jatkossa mulle ei siis kannata tuoda lakkoja koulussa, ihan vaan etten antais enää hullumpaa lakkafriikin kuvaa muille. Vai voikohan enää ihmiset mua hullumpana kynsi-ihmisenä pitää? En usko.)


Push and Shove piti ehdottomasti ottaa heti ekana testiin, koska mun mielestä kyseinen lakka on kokoelman kiinnostavin. Monilta suomalaisilta sivuilta ei kylläkään siitä paljoa tietoa löydy, miten monet on tän huomiotta jättäny?! Mä en voi olla tuijottelematta tätä kynsilläni 8)

Koska Push and Shove näyttää armottomasti kaikki kynsien uurteet ja virheet, mun oli ihan pakko bufferoida kynsiä ennen lakkaamista. Melko kevyesti viilaus tapahtu, vaikkakin mun kynnet oli todella uurteiset. Aluslakkana oli tietenkin lakan mukana tullut Lay Down that Base, joka kuivui ihanan nopeasti. Tuo muuten kuivuttuaan muuttuu mattapintaisemmaksi, joten näkee hyvin, milloin se on kuiva. En vaan yhtään tykkää tosta minipullon sudista; se on ihan omituinen.



(OPI - Lay Down that Base)
OPI - Push and Shove (Gwen Stefani)

Peililakka levittyi oikeen nätistä aluslakan päälle. Vaikka kovasti lakattaessa näytti siveltimen vedot jäävän näkyviin, niin lakan kuivuttua ne olikin jo kadonneet. Laitoin lakkaa kaksi kerrosta, kuten pakkauksessa suositeltiin, ja mun mielestä tuo kaksi kerrosta oli parempi kuin yksi. Olin kuvitellut tän paljon vaikeemmaksi lakaksi, mut lakkaus aina siistimiseen asti oli tosi vaivatonta. Ei siis moitittavaa:)

Kuten lakan pakkauksessakin sanotaan, niin tää on yhden illan lakka. Johtuen varmasti siitä, että tätä kuuluu käyttää ilman päällyslakkaa. Ite laitoin lakat kynsille joskus neljän aikaa iltapäivällä, eikä kulumaa ollut iltaan mennessä yhtään (paitsi yhdessä kynnessä, kun ihan alussa onnistuin toisella kynsilakalla tuhoomaan sen). Suihkunki kesti hyvin kulumatta. Seuraavana iltana poistin kuitenkin lakan, vaikkakin kärkikuluma oli silloin pientä.

Ei voi muuta sanoa, kuin että nää jos mitkä on tuijottelukynnet! Siis oikeesti, en vaan saanu katsettani irti näistä. Tykkään tositositositosi paljon!:) Ja kauheeta kun meinasin jättää tän vielä hankkimatta; sitä oisin saanu katua ja pitkään.

14 kommenttia :

  1. Molemmat lakat löytyy myös täältä. Tosin en ole vielä kerinnyt lakkaamaan niillä. -.- Tuo pus and shove näyttää kyllä mielenkiintoiselle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Push and Shove on kyllä tosi kiva kynsillä! Mut yhtä paljon rakastuin myös LAMBiin :)

      Poista
  2. Kuten jo IGn puolella sanoin niin parhaat swatchit ehkä tästä lakasta. Ei näytä kynnenpinta siis missään nimessä pahalta.

    mulla on niin uraiset kynnet että tää on ehdoton nounou mulle, vaikka kaunis onkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Näkyyhän mullakin vähän uurteita, kun niitä on niin vaikea saada kokonaan pois. Ja on mullakin tooosi uurteiset kynnet, mut aattelin et voin ny välillä buffata ne tämän lakan takia :)

      Poista
  3. täällähän on muitakin myöhäsiä! Mun on jo alusta asti pitäny hankkia tuo Love.Angel.Music.Baby, vasta nyt on matkalla. :Dmuita semmosia "pakko saada"-lakkoja ei ollutkaan kyseisessä kokoelmassa :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, en oo ainoo! :D mun mielestä kanssa loppu kokoelma oli tosi tylsä.. Tai no nää kaks kiinnosti, mut muuten siinä oli aika tavallisia lakkoja. Sen pinkin meinasin hankkia, mut onhan mulla pinkkejä:D

      Poista
  4. Voi miten ihana toi lakka! En ollukaan nähny tästä swatcheja muissa lukemissani blogeissa mutta hyvältä näyttää ja nyt aloin pohtiin pitäiskö munkin hankkia toi jostain:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ite yllätyin kanssa, miten vähän tätä loppuen lopuksi blogeissa on nähty. Ja kyllä voin suositella lakan hankkimista:)

      Poista
  5. On se nätti. Odottaa itselläkin kokeiluun pääsyä, omat kynnet on vaan tällä hetkellä niin epätasaiset, että en viits koittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos vaan pystyy niin kannattaa viilaa kynnen pintaa vähän. Itellä ei ainakaan epätasaisuus ja uurteet itestää lähe pois :/

      Poista