perjantai 21. helmikuuta 2014

Vanhaa ja uutta

Viime viikolla oli niin paljon hommaa että yksvärisillä kynsillä mentiin. Ja vaikka mun olikin tarkotus saada käytettyä testaamattomia, niin totta kai löysin itteni lakkaamasta pari vuotta vanhalla lakalla. No sain mä yhden testaamattomanki listasta pois, ja tässä postauksessa esittelen nyt nuo molemmat edellisen viikon kynsillä nähdyt lakat. Ja nyt ei enää testaamattomia ole kun reilu 20.. :D

Käsi ylös kuka muistaa vielä Beetle Juicet ja niistä syntyneen hypetyksen?! Mä muistan ainaki, koska niitä iteki metsästin sillon jokasesta Seppälästä. Nuo viisi ihanaa duochromea, josta itelläni on neljä. Ja kynsillehän päätyi yksi kokoelman lakoista.

Pinkki-ruskea duochrome Pinky Brown on yksi omista suosikeista kokoelmasta ja sitä on kyllä tullut käytettyä vaikka kuinka paljon. Mut silti tajusin vasta äskettäin, etten oo ikinä kyseistä lakkaa esitelly täällä blogin puolella. Aloin myös etsiä tuhansien kuvieni joukosta tätä, mut en oo ikinä edes kuvannut tätä kynsillä. Olin ihan ällistynyt, miten tällasta on päässy käymään? Tilanne oli siis korjattava, ja tässä näätte mun kuvat lakasta.



Models Own - Pinky Brown (Beetle Juice)

Vähän kakkoslaatua nämä Models Ownin duochromet ovat, mut mua se ei haittaa; onhan nää niin upeita! Pinky Brownia on kynsillä kolme ohutta kerrosta. Kaksi paksumpaa kerrosta peittäisi jo ihan hyvin, mut mun mielestä täydellisen värin saamiseksi tarvitaan ehdottomasti kolme. Kerrokset kannattaa lakata ohuiksi, koska Pinky Brown ei oo mikään nopea lakka kuivumaan. Muuten kyllä oikein kelpo lakka:) Kuviin en tietenkään saanut värien kirjoa näkymään.

Toinen lakka onkin sitte vuoden 2012 joulukalenterista tullut ihananvärinen keltainen. Vaikka lakka itsessään on jo ollut mulla reilun vuoden eikä mikään uutuus ole, niin käyttämättömien listassa se ainakin oli. En raaskinut joskus lakata tällä pitkiä kynsiä, koska mulla on tätä vaan minipullo:D Mutta joo, onneksi en pitkiä kynsiä lakannutkaan, koska jo näitä nysäkynsiä oli kamala lakata.



Ciaté - Big Yellow Taxi
Ciaté - Cabaret
Ciaté - Sugar Plum

En voi suositella lakkaa yhtään kenellekään. Laitoin tätä kynsille NELJÄ kerrosta. Yksikään mun keltanen lakka ei oo ollut näin huono laadultaan, oikeesti. Vaikka kyseessä onkin paksuhko koostumus, niin silti eka kerros jo raidottu ja kaljuuntu. Eikä seuraavat kerrokset paljoakaan asiaa parantaneet. Onhan Big Yellow Taxi kauniinvärinen, mut eipä mulla muuta hyvää sanottavaa siitä ole. Lisäksi menin pilaamaan lakan palloilla, joiden piti muistuttaa rusettia.

Kumpis lakka on kivempi?:) Ite kallistun ehdottomasti Pinky Brownin puolelle, vaikka niin kovasti haluisinki tykätä Big Yellow Taxista.

10 kommenttia :

  1. Nättejä molemmat kynnet. Big yellow taxi on kyllä mielestäni kauniimman värinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään siitä värinä kanssa enemmän, mut laatu pilaa lakan... :/

      Poista
  2. Ihania lakkoja molemmat <3 Toi keltainen on kyllä niin herkku! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! :) ♥ Harmi vaan keltasen laatu..

      Poista
  3. Mä en tainnut Beetle Juicen julkaisun aikaan olla ihan kärryillä lakkauutisista, koska en ylipäänsä muista kohdanneeni mitään Models Own hypetystä.. Ihan nätti lakka tuo kyllä on!
    Oma suosikkini on merkiltä kuitenkin Indian Ocean. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa, lakkoja sillon kyllä näky joka toisessa blogissa :D Mun suosikki Beetle Juicen kaikista lakoista (jos uudet ja vanhat laskee) on kanssa Indian Ocean, se on ihana topperi ♥ Pinky Brown tulee kakkosena:)

      Poista
  4. Nättejä lakkoja molemmat, mutta Pinky Brown lämmittää omaa värisilmää enemmän :)

    VastaaPoista