sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Ystävänpäiväkynnet

Mulla alkokin loma oikein mukavisa merkeissä hampaan oikuttelun ja sen seurauksena syömättömyyden merkeissä (aina kun koitti syödä tai juoda, hammasta vihloi tosi pahasti). Ja totta kai loman alkuun musta oli tosi mukava istua päivystyksessä oottelemassa sekä saada lopulta lähete juurihoitoon. Lisäksi olin aamulla lähteny kotoa ennen seittemää ja kotonahan olin Kouvolan reissun takia 11 jälkeen illalla. Olin niin väsyneennäkönen, että multa kysyttiin, tiedänkö mä mikä loma on:D

No mutta nyt on vuorossa ystävänpäiväkynnet vuosimallia 2014! Ja ajoissa esiteltynä, sehän on kaikkein tärkeintä.



Ciaté - Kiss Chase
Models Own - Strawberry Tart
OPI - Love.Angel.Music.Baby

Ciaté - Sequin Miss Mistletoe

Ystävänpäivänä piti totta kai saada kynsille pinkkiä, joten pinkki Kiss Chase sekä vaaleanpunainen Strawberry Tart olivat ilmeisiä valintoja. Molempia lakkoja taisin laittaa kaksi kerrosta, mut voi olla, että vaaleanpunaista tuli kolmekin kerrosta. Lakat olivat ihan hyvälaatuisia, tosin kuivumisen suhteen olisin toivonut niiden olevan vähän nopeampia.

Koska halusin ehdottomasti testata myös uutta Gweniäni, niin se päätyi kynsille keskisormeen ja nimettömään. Yhdellä kerroksella Love.Angel.Music.Baby peitti mun nysäkynnet erittäin hyvin, mut laitoin silti kaksi, koska se tuntu oikeelta. Jätin kynnet ilman päällyslakkaa, jolloin tuli ihana satiinipinta, jota oli ihan pakko olla koko ajan hiplailemassa:D


Etusormeen Strawberry Tartin päälle asettelin hex-glittereistä sydämen dotting toolin avulla. Olihan muuten turhauttavaa yksitellen nostella glitterit kynsille.. Mut mun mielestä tosta sydämestä tuli kivannäkönen! Hexit on Ciatén joulukalenterista tulleet, ja ne on oikeen nimetty, Miss Mistletoe.

Näissä vietin siis ystävänpäivän - tai oikeestaan puolet siitä, koska onnistuin tuhoomaan kynnet päivän aikana. Niimpä illalla kynsiä sai koristaa Chanelin loistolakka

24 kommenttia :

  1. Ikävää aloittaa loma tolleen, mut toisaalta oon silti hurjan kateellinen et jollain ylipäänsä on lomaa. Itse odottelen tässä kesälomaa. :D

    Kivat ystävänpäiväkynnet. Toi sydän on tosi hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä mitä tekisin ilman näit lomia!:D Nyt vielä kun hammas toistaseks kunnossa, niin kaikki hyvin:)

      Kiitos!

      Poista
  2. Todella ihanat, etusormi on kerrassaan hurmaava:)

    VastaaPoista
  3. Hienot ja huomaa et oot nähnyt vaivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Aika kiireessä noi kylläkin tein, mut sydämeen toki meni hiukan aikaa:D

      Poista
  4. Niin söpöt awwws! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mella! Ystävänpäivänä saa ollakin söpöt kynnet:)

      Poista
  5. Voi miten ihanat! :) Hex-sydän on todella suloinen ja kauniisti sopii nämä lakat keskenään yhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti! oon ite kans yllättävän tyytyväinen väriyhdistelmään ja tohon sydämeen :)

      Poista