tiistai 25. maaliskuuta 2014

2+1 uutta OPI:a

En oo varmaan ainoa, joka hyödynsi CesarsShopin OPI-tarjouksen? Tänään nuo pienokaiset sitten saapuivat ja vaikka mun pitäs olla nyt lukemassa koeviikkoa varten, annoin itelleni luvan tulla näyttämään ne myös teille!

Olin jo suunnitellu kaksi lakkaa, jotka tilaan, sillä erään toisen piti tilata samalla yksi lakka. Oltaisiin sitten jaettu tuo kahden lakan hinta kolmelle ja niin ees päin.. Kuitenkin kimppatilauksen toinen puoli perui aikomuksensa osallistua, ja mullehan synty siitä paniikki. Mulla oli pari minuuttia aikaa päättää, minkä lakan otan kolmanneks!:D Onneks lopulta löyty lakka, jota en kyllä kadu!


Live.Love.Carnaval jäi kummittelemaan Brazil-kokoelmasta, joten sen takia lähdin tarjoukseen mukaan. Pinkihtävä voimakas koralli creme, joka on ihan täyttä rakkautta. Tästä tulee tulevan kevän ja kesän ehdoton ykköslakka!

Muppets World Tour oli ainoa lakka, joka kiinnosti Muppets Most Wanted -kokoelmasta. Jotenki tosi tylsä tuo loppu kokoelma, vaikka se lastuglitter jäi vielä vähän kiinnostamaan.. Tämä yksilö oli kuitenkin ihan pakko saada, sillä onhan se upea! Lakasta löytyy ainakin hopeaa mikroglitteriä, hopeaa ja kultaista pyöreää glitteriä sekä sinisiä, pinkkejä ja vaaleanpunaisia hexejä. Yksinään lakka kuulemma muistuttaa kerrostettuna tekstuuria, mut mun mielestä tää on näyttäny kivemmalta värilakan päällä:) Alempana on vielä lähikuva tästä lakasta.

I Snow You Love Me on varmasti jokaiselle kynsiharrastajalle tuttu lakka. Oon ihan varma, että joskus jossain blogissa oon kommentoinu, etten tarvii tätä Mariah Carey Holiday -kokoelmassa ilmestynyttä hologlitterihanuutta. Mutta mitäpä kävikään, kun parissa minuutissa piti yksi lakka valita? No, mä otin tämän. Ja kuten aiemmin sanottu, en kadu yhtään. Onhan nuo suuret pyöreät hologlitterit niiiiin upeita!


Oon tosi tyytyväinen näihin kaikkiin kolmeen, ja kaksi näistä pääseekin heti tänään kynsille (ai mikä huomisen koe?). Tarkemmin lakoista sitten käytön yheydessä.

Kuka muu sortui tilaamaan OPI-tarjouksesta johtuen lakkoja? Haluun tietää, mitä ootte tilannu!:)

16 kommenttia :

  1. Täälä joku oottaa innoissaan sun lakkauksia näillä lakoilla. Varsinki tuo Muppets kiinnosta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muppetskin pääsee piakkoin kynsille, mut nyt on nuo kaksi muuta. Postausta tulossa varmaankin ensi viikolla sitte!:)

      Poista
  2. hahahah toi on niin perus et koeviikol keskittyy vaan kynsiin :D tsemppiä kuitenki koeviikolle!! :) mulla on ite kans noi kyseiset lakat mitä ostin ja ton live.love.carnavalin tilasin itekki tosta tarjouksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä:D Kiitos! Nää on kyl tosi kivoja lakkoja kaikki.

      Poista
  3. Kivoja lakkoja oot valinnu! :) Itse en Opeja suomesta osta kun ne on niin kalliita, vaikka ois tarjouksessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne, mut mulla kun ei oo vielä mahollisuutta ulkomailta (tai no eBaysta) tilailla.. Ja enpä nykyään suunnilleen muita lakkoja ostakaan, joten voin panostaa sitte näihin:)

      Poista
  4. Köhköh,taisin itsekin hyödyntää tuon tarjouksen. Itsekkin sorruin tilaamaan I Snow You Love Me:n, vaikka oon aina vannonut etten tarvitse tuota. Sielähän se nyt komeilee lakkalaatikossa. :D
    Itsekkin meinasin Muppets World Tourin tilata, mutta Underneath The Mistletoe meni edelle. Ihana kyllä tuokin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo niinki voi käydä:D Mut onhan tuo ISYLM ihana! <3

      Poista
  5. Heh, täällä kans yks joka sortui! :) Uskalsin nyt tän tarjouksen voimin kokeilla I reached My Gold glitterlakkaa, vaikka vähän jännittää ovatko ne glitterit kovin kieroja... :D Kaveriksi sille tuli Don't Bossa Nova Me Around (koska pakko oli vielä yksi brassi kotiuttaa) ja Mupettien Let´s Do Anything We Want! vaikka ajattelin aluksi etten noista mupeteista tarvi kuin World Tourin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivoilta kuulostaa sun lakat kanssa! :) Itseänikin jäi vielä yksi brasilia ja sitte muppets mietityttää, mut ehkä mä kestän ilman..:D

      Poista
  6. Mulle tuli vastikään eBaysta tuo Muppets World Tour ja se on kyllä tosi nätti! (Ja ainoa lakka mikä yhtään kiinnosti koko tylsässä kokoelmassa...) Ärsyttää tosin se että se on niin karkea koostumukseltaan, se vaatii monta kerrosta päällyslakkaa jos haluaa kynnen pinnasta sileän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on! :) Oon kans kuullu sen olevan tosi karkea, mut varmaan ihan normaali glitter jos laittaa vaan yhden kerroksen muun lakan päälle?

      Poista
  7. Mulla oli varmaan kuumetta, mutta jätin tarjouksen väliin.. oh my! Kuulostaa ihan kauhealta sanoa se... Tosin mulle on tulossa maailmalta niin paljon lakkoja ja myös noita Opin uutuuksia, että ehkä oli ihan hyvä vaan näin :) Sä kyllä otit todella ihanat 3 lakkaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, arvostan et pystyit tohon! Ite en ois..:D Oon kyl ihan rakastunu näihin uutuuksiin:)

      Poista
  8. Ooh, toi lähikuva tuosta Muppets World Tourista. :o Jotenkin tuo kokoelma ei kyllä lainkaan herättänyt tunteita swatcheja katsellessa, mut onhan toi nyt niin upea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä upea! Tosin tuossa pullossa on ehkäpä kivempi ku kynnellä..:D

      Poista