tiistai 4. maaliskuuta 2014

Lemony Flutter + ruususkittlette

Nyt oon lopulta löytäny pelastuksen mun kynsinauhoille, jotka on vuodenajasta riippumatta aina ihan kuolleet ja kuivat. Satuin kävelemään lomalla yks päivä LUSHin myymälän ohi ja aattelin vaan vilkasta, olisko siellä paljon kehuttua Lemony Flutter -voidetta. Ja siellähän sitä oli monta purkkia, joten yks lähti mukaan testiin.


Niille, jotka ei tiedä kyseistä tuotetta, kerrottaneen että kyseessä on käsinvalmistettu sitruunantuoksuinen voide erittäin kuivalle iholle sekä kynsinauhoille. Olin kuullu ite tuotteesta paljon hyvää, enkä voi olla muiden kanssa eri mieltä. Lisäksi tämä on LUSHin kaikista suosituin tuote, joten huonosta voiteesta ei voi olla kyse. Hintaa tuotteella oli 12,95/kpl, joka kuulostaa hurjalta pienelle purkille. Mun mielestä hinta ei kuitenkaan oo liian suuri, sillä voide on hyvää ja riittoisaa.

Vaikka olin osannut kuvitella Lemony Flutterin hyväksi, niin en sentään näin hyväksi. Rakkautta ensikosketuksella suorastaan! Kosteuttaa kynsinauhat hyvin ja sopii myös laitettavaksi ennen kynsien kuvaamista, koska ei kiillä läheskään yhtä paljon kuin öljyt kuvissa. Lisäksi voiteessa on ihanan raikas sitruunainen tuoksu ja tämä jos mikä on riittoisaa! Kynsiin ja kynsinauhoille kuluu tosi pieni määrä voidetta, joten pitkään menee ennen kun loppuu. Tosin tuotteen parasta ennen päivämäärä on noin vuoden päästä..

Ainut miinus on hidas imeytyminen, josta oon lukenu monessakin blogissa. Mun mielestä tuo on kuitenki pieni harmi, jos kynsinauhat saa kuntoon. En siis valita - kyllä mä kestän oottaa voiteen imeytymistä kun kuitenki lopputuloksen tietää:)


Sitten tämän kerran kynsiin! Ekassa kuvassa vilahtikin jo esittelyssä olevat kynnet. Monet on nää varmasti Instagramissakin nähneet (@theyellownails), mut nyt luvassa tarkempi esittely!

Skittletteä jälleen. Nyt oon päässy jo perille asiasta, eikä skittletten tekeminen oo enää työlästä. Tällä kertaa kuitenki lainasin idean ChristabellNailsin ruusukynsistä, jotka oli mun mielestä tosi upeat! Kannattaa tutustua vaikkapa Instagramissa tai YouTubessa noihin kynsiin, niin yksinkertaisia ja hienoja!


Gina Tricot - White
Ciaté - Hopscotch
Ciaté - Boudoir

Oumaxin akryylimaalit, valk., vihr.

Kaikkiaan kolme testaamatonta lakkaa näissä kynsissä! Lakkasin keskariin ja nimettömään pohjalle kaksi helppoa kerrosta Ginan Whitea, joka oli pakko kotiuttaa kun sitä oli kaupassa huimat kaksi kappaletta:D Otin kyllä vaan toisen, ja toisen jätin sinne jollekin valkoista kaipaavalle. Nyt mä jopa ymmärrän, miksi tätä on hehkutettu. Ite tykästyin ainakin kovasti laatuun! Jos vastaan tulee vielä lisää, niin täytyykin ostaa.

Niin helppoja lakkoja loput eivät sitten olleetkaan. Oranssi Hopscotch sekä punainen Boudoir ovat laadultaan crellyjä, eli jotain cremen ja jellyn väliltä. Levittäminen oli helppoa ja lakata tasottu hyvin, mut kerrostamaan joutu. Boudoiria riitti kolme kerrosta, mut Hopscotchia taisin laittaa neljännenkin. Ja kuultaako kärjet vieläkin läpi? Kyllä. 

Valkosten kynsien päälle tein dottingtoolilla palloja käyttäen edellä mainittuja lakkoja. Palloista tein jotain ruusuntapaisia Oumaxin valkoisella akryylimaalilla sekä lehdet vihreällä. Oli jo sen verran myöhä, että en oikeen jaksanu keskittyä näiden tekoon, mikä osittain näkyy kynsissä. Muuten näistä tuli ihan kivat!:)

26 kommenttia :

  1. Ei voi kyllä kuin ihastella miten kaunista ja siistiä jälkeä teet!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat :3 äh oon kade tosta lemonista, ku sais sen omillekki kynsinauhoille avuksi kuivuutta vastaan, tai no tällä hetkellä mä toivon vaa et voisin ylipäätään rasvata käsiä mutta ei niin ei. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Lemony Flutter auttaa kyllä tosi tehokkaasti, mut monesti käytän vaan ihan normaalia käsirasvaa. Miks sä et voi rasvaa käsiä? :o

      Poista
  3. Wautsi! Nää on ihan täydelliset! Mä en ymmärrä miten ihmeessä sä onnistut aina noin hyvin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsis, en mä aina onnistu! :D Mutta kiitos silti :) ♥

      Poista
  4. Todella kauniit! :) Sulla on kyllä lahjoja käsinmaalaukseen, aina niin upeita nämä tekemäsi käsinkoristellut kynnet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Tykkään maalata käsin ja aika paljon tulee maalailtuakin, kun en oikeen leimoista tai siirtokuvista innostu.. :)

      Poista
  5. Komeat on kukkaset kynsillä!

    Mä tykkään kanssa Lemony Flutterista. Sopii hätätapauksessa huulirasvaksikin tai kyynär- ja kantapäihinkin... Mutta pääasiassa käytän kanssa kynsinauhoille ettei kulu turhan nopsaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! :)

      En ookkaan tienny, että voi huulirasvana käyttää :o Mullakin voide on käytössä vaan kynsinauhoilla ja kynsillä, vaikka eihän tota saa millään kulutettua nopeesti loppuun kun on niin riittosaa! Ja tuossahan on päiväyskin vaan vuoden päähän, mut ei varmaan oo mitään haittaa, vaikka käyttääkin vielä sen jälkeen? En ainakaan saa tota vuodessa loppuun:D

      Poista
  6. I h a n a t! Arvostan käsinmaalaustaitoja tosi korkealle kun itse en osaa ollenkaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kyllä varmasti osaisit, jos maalaisit paljon :)

      Poista
  7. Tosi kauniit ruusut! Minuu harmittaa kun en voi sietää sitä Flutterin hajua.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No voi harmi.. Tuleeko sulle siitä allergiaa tai jotain? Mun mielestä tuo tuoksu on tosi ihanan sitruunainen.

      Poista
  8. Jestas, että on kauniit kynnet! Mää vaan tuijottelin ja ihastelin nuita... Wau!

    VastaaPoista