perjantai 14. maaliskuuta 2014

Säihkyvät leopardit

Mulla alkaa olla pieni ongelma, sillä käyttämättömien lakkojen joukossa muutamaa lukuunottamatta kaikki on glittereitä. En haluis koko ajan olla tekemässä glitterliukuja, joten koitan keksiä jotain muuta mihin voisin niitä käyttää. Jatkossa tullaan siis varmaan näkemään aika paljon glitterlakkoja täällä blogissa, mut eihän koskaan voi olla liikaa glitteriä!:D

Yhden glitterin sain vetää listasta jo yli, nimittäin OPI:n Burlesque-kokoelman Simmer & Shimmer pääsi kynsille asti. En osaa ees luetella, mitä kaikkea lakka sisältää, mut havaittavissa on ainakin sinistä, hopeaa, violettia ja oranssia. Glitterit on pieniä, mut niitä on tiheässä, joten lakka peittää yksinään varmaankin 3 kerroksella. Ite laitoin kaksi kerrosta harmaan päälle etu- sekä pikkusormien kynsiin.



Flormar - WL03
OPI - Simmer & Shimmer
Gina Tricot - Black

Harmaana lakkana kaikissa kynsissä toimii Flormarin WL03, joka peittää jo ekalla kerroksella loistavasti, mut kaksi kerrosta kannattaa laittaa tasaiseen lopputulokseen. Taisaisen hyvälaatuisia on kyllä olleet kaikki Flormarin Wet Look -lakat, vaikkakin kuivumisen toivoisin olevan vähän nopeampaa.

Harmaiksi jääviin kynsiin tein pilkkuja dotting toolilla sekä Simmer & Shimmerillä (meinaan muuten joka kerta laittaa h:n jo ekaan sanaan kun kirjotan tuon lakan nimen). Pilkuista synty leopardipilkkuja kun läiskin mustaa lakkaa glitterin kaveriksi. Kynnet sai tuttuun tapaan vielä suojaksi pikakuivattavan päällyslakan, jota glitterkynsiin laitoin kaksi kerrosta.


Aluksi olin näistä kynsistä vähän plääh, mut aloin kyllä tykätä näistä! Jotenki tosi paljon mun tyyliset. Ja vaikka säihkettä ei kuvien kautta välitykään, niin sitä silti riitti tehden kynsistä tuoijottelukynnet:)

20 kommenttia :

  1. Noin yleensä ottaen olen tosi kyllästynyt koko leopardikuosiin, mutta nämä ovat aivan ihanat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Mä oon kans kyllästyny kuosiin kaikessa muussa paitsi kynsissä:D

      Poista
  2. Hyvin sopii glitter leopardipilkkuihin ja tuon WL03:n kaveriksi. Itsekin omistan tuon WL03:n, mutta en ole vielä saanut vielä kynsille lakattua. Se kyllä tarvii kaverikseen glitteriä tai jotain muuta piristävää, kun on itsessään niin neutraali.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä näistä tuli kans aika hauskat, kun glitteriä on myös leopardipilkuissa:) WL03 on kyllä tosi hyvälaatuinen harmaa, suosittelen testaamaan! Ja onhan se vähän tylsä yksinään, joten koristeluja kaipaa.

      Poista
  3. Säihkettä ja sähinää, hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Just mun näköiset kynnet! Miksi ihmeess multa ei onnistu tuo leopilkkujen teko? :D Mä oon koittanu opetella sitä, mutta ei ni ei! :/ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :)

      Mä teen leopardipilkut nykyään aina dotting toolilla, koska sen oon huomannu ehdottomasti helpoimmaks tavaks. Eka tekee normaaleja palloja (eikä tarvii ees olla symmetrisiä) minne haluua, ja sit sen jälkeen niille reunat. Kannattaa kokeilla, koska tuo on aika helppo tapa:) Luulis kans, että löytyis jostain tutoa dotting toolin kanssa tekoon?

      Poista
    2. Mä olisin ihan sitä mieltä, että sä voisin tehdä tuosta tuton, koska se onnistuu sulta niin hyvin ;)

      Poista
    3. Pitääki laittaa korvan taakse! Ehkä vois olla mahollistakin, vaikka en oo kyllä koskaa tutoja tehny:D

      Poista