perjantai 21. maaliskuuta 2014

Utopia unelmissa

Tänään mulla on esiteltävänä lakkayhdistelmä, johon rakastuin ihan täysin.



Models Own - Utopia
OPI - Teenage Dream

Vaikka kuinka koko ajan tulee toinen toistaan upeampia säihkyviä glitterlakkoja, niin yksi glitter on ollut mulle aina ylitse muiden. Teenage Dream on ansainnut tuon kunniapaikan suosikkiglitterien joukossa, eikä syyttä. Tarvitseeko kerrata, että hennon vaaleanpunaisella pohjalla on vaaleanpunaista mikroglitteriä sekä pyöreää hologlitteriä? Lakka peittää yksistään kolmella kerroksella kynnet kuin kynnet.

Tällä kertaa en jaksanut kerrostaa lakkaa, joten valitsin pohjalle Utopian, jonka pitäisi olla likaisen nude vaaleanpunainen. Mun yksilö on kuitenkin leikkinyt kameleonttia ja vaihtanut värinsä vaaleanharmaaksi. Lisäksi koostumus on muuttunut ohuemmaksi, ja nykyään tulee väkisinkin reilusti kuplia kynsille. Otin havainnollistavan kuvan kynsistä, joissa on kaksi kerrosta Utopiaa ilman päällyslakkaa:


Ja oikeansävyisenä saman lakan voitte nähdä täällä. Ai miten niin erilainen?

Parin Utopia-kerroksen päälle lisäsin yhden ohuen kerroksen Teenage Dreamia. Tarkotuksena oli vielä maalata koristelut, mut enhän mä raaskinut näin nätin lakkayhdistelmän päälle mitään tehdä! Teenage Dream näyttää niin kauniilta Utopian päällä, ja voi sitä kimallusta auringossa.. :) Kuviin en saanut taaskaan hologlittereitä kunnolla näkyviin, mut pullokuvissa kyllä näkyy onneksi.



Nää oli taas niin mun tyyliset kynnet, vaikkakin yleensä oon tottunu vähän monimutkasempaan ja värikkäämpään. Mut toisinaan hillityt on kivat, varsinkin jos tarvittavan lisän antaa hieno glitter!:)

28 kommenttia :

  1. Ooh, aika huikee toi Teenage Dream!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on, varsinki kesällä aurinkoisilla ilmoilla 8) Ja tuo on myös tosi monipuolinen kun sitä voi käyttää yksinään tai jonkun muun päällä.

      Poista
  2. Teenage Dream <3 Mä niiin haluan sen :o Todella upeat kynnet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö sulla oo sitä? :o Siinä tapauksessa todellakin tarviit! :) Kannattaa ostaa jos jostain löytyy kohtuullisella hinnalla, nykyään kun tääkin taitaa maksaa aika paljon..

      Poista
  3. Ihanat! Onpa hyvä että teit tällaiset kynnet, koska minä jo harkitsin myyväni Teenage Dreamin pois.. mutta EN KYLLÄ MYY :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, älä missään nimessä myy! Mullakin on tätä kaksin kappalein, ettei vaan lopu.. :D Ja kiitos Papu! :)

      Poista
  4. kameleontti ! :))) päivän paras parsa :D

    VastaaPoista
  5. Ooo! Tosi nätti tuo Teenage dream noinkin vaalean päällä. :) Pitääpä pistää korvan taa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, tuo kivaa vaihtelua :)

      Poista
  6. Onpas kauniit! Olen lukenut hypetystä tuosta Teenage Dream -lakasta ja ehkä vähän ihmetellyt sitä hypetyksen määrää, mutta nämä kuvat nähtyäni alan ymmärtää erinomaisesti =D Todella kaunis lakka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Joo tästä kyllä oli taannoin tosi kova hype, ja mua niin otti päähän ku en ite omistanu tätä:D Onneksi nykyään on, sillä tää on ihan mun suosikki! Kiva jos kuvat näyttää hyviltä; mun mielestä ne ei meinannu onnistuu eikä näyttää halutulla tavalla TD:n loistoa.

      Poista
  7. Melkonen kameleontti toi Utopia, mut tosi kaunis yhdistelmä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mut se sopii täydellisesti TD:n kanssa :)

      Poista
  8. oi wau, nää on niin ihana yhdistelmä ! <3

    VastaaPoista
  9. Nää on ihanat ♡ Teenage Dream on myös mun yksi lempparilakoista ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara! Se on myös mun yks lemppareista :)

      Poista