keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Karnevaali kynsillä

Uusia OPIn lakkoja toivottiin nähtävän pian kynsillä, ja tässäpä tulee kaksi ekaa kolmesta! Halusin totta kai testaa ekaksi korallinpinkkiä ihanuutta Live.Love.Carnaval, joka on Brazil-kokoelmasta (mikäli asia on joltain mennyt ohi).



OPI - Live.Love.Carnaval (Brazil)
OPI - I Snow You Love Me (Mariah Carey Holiday)

Live.Love.Carnaval (inhoan muuten tuon nimen kirjottamista pisteineen, joten sovitaanko sen olevan LLC?) oli laadultaan ihan huippu! Jos en olisi perfektionisti, olisin jättänyt kerrostamisen jo ekaan kerrokseen. Laitoin kuitenkin kaksi saadakseni täydellisen lopputuloksen. Valehtelematta tää yltää mun cremeissä laadullisesti ykköspaikalle! Koostumus on vähän paksuhkoa, mutta lakka on silti helppo lakata. Kuivuminen tosin voisi olla nopeampaa, mut pikkuvikoja tämmöset näinkin loistavassa lakassa.

LLC sai kaverikseen glittereitä I Snow You Love Mestä, ja glitterit asettelin dotting toolilla. Koristelutyylin apinoin Sonnen timanttisormuskynsistä, mut ite laitoin glitterit riviin pituussuunnassa. Glitterien mukana vaan meinasin tulla ihan liikaa kirkasta lakkaa kynnelle, mikä mun mielestä peitti glittereistä tuota holoa. Voisko johtua siitä, että pullossakin kirkas lakka on oudon sameeta..?


Tykkäsin näistä kynsistä kyllä paljon, mut ottaa vaan päähän, kun en osannut kuvata näitä lakoille edullisesti. Kuvasin kynnet valkoisella taustalla pitkästä aikaa, sillä mustalla taustalla en saanut kuvia onnistumaan mitenkää päin..


18 kommenttia :

  1. Miksi ihmeessä mä jätin ostamatta tuon LLC :n? Mä en tarvii sitä, mä en tarvii sitä. MÄ TARVIIN SEN <3

    VastaaPoista
  2. Kauniit! Mulla on kans juuri sama lakka kynsillä :) En itse kyllä tykännyt koostumuksesta niin paljon kuin OPI:n cremeistä yleensä, koska musta LLC oli turhan paksua eikä sen takia tasoittunut kauhean hyvin. Peittävyys ja levittyvyys sinänsä olivat kyllä hyvät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onhan tuo joo paksua tavaraa, mut en ite huomannu mitään ongelmia sen kanssa:)

      Poista
  3. Mie väittäsin että miun i snow you love me oli kirkasta ostohetkellä, mutta nyt se näyttää samalta kuin tuo siun :/ Ihanat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, ihan tyhmää. Mulla lakka ei kirkasta ollu nähnykään sillon kun sen sain.. Kiitos! :)

      Poista
  4. OMG, siinäpä 2 lakkaa joille voin lähettää molemmille isosti sydämiä.. ♥♥♥ Kivasti oot yhdistänyt ne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nuo on rakkauslakkoja ♥ Kiitos E-S! :)

      Poista
  5. Miksi tuo LLC näyttää niin ihanalta just nyt kun päätin olla hankkimatta sitä...? Kauniit kynnet olet sillä tehnyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos se näyttää kuvissa kivalta, koska mun mielestä en saanut sen upeaa väriä ikuistettua ollenkaan :D Mutta niin kiitos! :)

      Poista
  6. Niin ihanat kynnet! :) Jos en omistaisi jo samantapaista Sechen lakkaa, olisin tilannut LLC:n jo vauhdilla itselleni! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Hei mä muistan sen Sechen lakan; oon joskus kuolannu sitä sun blogissa:D

      Poista
  7. Tää on hieno yhdistelmä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Se sun yhdistelmä oli kans kiva, mut liian joulunen tälleen keväälle tehtäväksi:)

      Poista
  8. Voi ei, onko tämä pakko hommata kun pomppaa silmille jokaisessa blogissa tämä sävy 8)

    VastaaPoista