tiistai 22. huhtikuuta 2014

Ranskisvariaatio kevääseen

En osaa sanoa yhtään loppukuun postaustahdista mitään. Mulla meinaan meni taas niska ja hartiat niin jumiin, että jo pelkkä pään kääntäminen sattuu ja paljon. Kynsien lakkaaminenkin aiheuttaa jomotuksen hartiaseudulle ja päähän. Ja kuten myös arvata saattaakin, ei hirveästi innosta istua koneella. Lisäksi ulkona on niin ihana ilma, ettei hirveesti tee mieli istua sisällä:)

Nyt kuitenkin pikaselostus kynsistä! Näihin kopioin idea Bowfulin kynsistä, jotka löydätte henkilön instagramista.


Ciaté - Cutie Pie
Flormar - WL05

Oumaxin akryylimaalit, musta

Idea on kopioitunut melkeinpä kokonaan mun kynsille; ainoat muutokset on väri sekä yksinkertaisemmat koristelut. Pohjalla nudelakkana mulla oli käytössä Cutie Pie, jota taisin laittaa kaksi kerrosta. Sen päälle tein keskisormiin ja peukkuihin v-ranskiksen ja muihin vinoranskiksen korallilla WL05:lla. Tuo koralli sopii kyllä niin hyvin kevääseen ja tulevaan kesään!

Mustat kiekurat ja wannabe-kukat tein Oumaxin mustalla akryylimaalilla. Ei nyt välttämättä onnistunut niin hyvin kuin mallissa, mut hei mä kyllä lopulta tykkäsin näistä! Kerranki oli aikaa kunnolla väkertää kynsien kanssa ja sai tehdä vähän jotain erilaista. Tosin nämä koristelut vei kyllä yllättävän vähän aikaa:) Karvanlähtökatti päätti ilahduttaa teitä sabotoimalla mun kuvia irtokarvoilla, joten terveiset siis Zumbalta..

Vesimarmorointipostaus tulee vielä ainakin tässä kuussa niin kuin pitääkin:)

20 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Keväällä pitääkin olla pirteää kynsillä:)

      Poista
  2. Oi tää on ihan loistavan söpö! Ja mä niiiin tiedän ton kissankarvat lakkausten seassa : D Mun vakiokoristelutyyli : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna! :) Juu liiankin tuttua tämä.. Ei tarvii kun lakkaa yksväriset kynnet niin kissa hoitaa kyllä koristelut:D

      Poista
  3. Tosi nätit kynnet! :) Onnistuin lukemaan otsikosta kerta toisensa jälkeen "ranskisakvaario" ja mietin, että nyt on varmaan multa jäänyt joku uusi koristelutyyli huomaamatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei! :D Mielenkiintoisen kuulonen koristelutyyli kyllä oliskin:D Mutta niin kiitos:)

      Poista
  4. Oi, todella kaunis ranskis! :)

    VastaaPoista
  5. Kaikin puolin kaunis manikyyri!!

    VastaaPoista