keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Teippailut Alcatrazilla

Huomasin taas lakkaavani nudella. Ja vielä Don't Pretzel My Buttonsilla. Pitäiskö mun mennä mittaa kuume?

Nudet ei nimittäin oo yhtään mun värejä lakoissa. Mut miten mä aina kerta toisensa jälkeen huomaan tarttuvani juuri Pretzeliin, koska se vaan on niin ihana lakka - ja yksi parhaista OPI-lakoistani. Tällä kertaa tosin lakkasin vain muutaman kynnen kyseisellä lakalla. Ja taas sama tuttu virsi: kynsillä on kaksi täydellisesti käyttäytynyttä kerrosta lakkaa.



OPI - Don't Pretzel My Buttons (Germany)
OPI - Alcatraz...Rocks (San Francisco)

Pretzelin yhdistin toiseen OPI-parhaimmiston lakoista, nimittäin tekstuuri Alcatraz...Rocksiin. Oon jo pitkään kaavaillu yhdistäväni nuo lakat, koska ne sopii toisiinsa ihan pirun hyvin. Alcatrazia on kynsillä kolmisen kerrosta. Huomasin muuten yllätykseksi, et Alcatraz ei kolmannenkaan päivän jälkeen  ollut kulunut kärjistä yhtään. Mitä ihmettä oikeesti, ennen aina se on heti ekana päivänä kulunu kärjistä :o

Pretzelin ja pikakuivattajakerroksen päälle asettelin teippiä, ja laitoin juuriin Alcatrazia sekä yhden raidan vielä. Nyt ei mennyt kertaakaan hermot teippien kanssa, ja olipa ihana huomata ettei tekstuuri levähtänyt niin helposti teippejä poistaessa. Kynsivinyylit kyllä himottais, mut uskon toistaseks pärjääväni perus maalarinteipillä, sillä teippimaneja tulee tehtyä sen verran harvoin. Pitkästä aikaa teippimanikyyri olikin tosi kiva, ja kun sen yhdistää suosikkilakkoihin, saa aikaan todella mieluiset kynnet:)

Kuten jo arvattukin, mulla ei oo mitään vappukynsiä. Se ei kuitenkaan tarkota, ettenkö mä vappuna mitään tekis ja sitä juhlistas. Aattelin nimittäin pyhittää tän päivän munkeille, koska äidin tekemät munkit on ihan parhaita ♥

Siispä hauskaa vappua jokaiselle! :)

16 kommenttia :

  1. Ei mul muuta, ku et oot mun idoli. Joo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, vetää ihan sanattomaks! Ihana Anna! :)

      Poista
  2. Onpa hienot ja tyylikkäät kynnet...

    VastaaPoista
  3. oii ihan täydelliset! Lakat passaa kyllä tosi hyvin yhteen :p

    VastaaPoista
  4. tosi kivat kynnet :) Alcatraz...Rocks on kyllä niin hieno lakka :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Se on tekstuureista mun ehdoton lemppari ♥

      Poista
  5. Instagramissa jo näitä ihastelin... aivan mahtavat! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii joo ne kerkes jo sinnekki ^^ Kiitos kovasti! :)

      Poista
  6. Mahtava yhdistelmä! Ei ole tullut itsellä mieleenkään, että Alcatrazin voisi yhdistää nudeen, olen miettinyt kultaa yms. Täytynee itselläkin joskus testata tuollaista komboa, ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla, mun mielestä Alcatraz sopii parhaiten nuden kanssa (varsinki tuollasen beigen kanssa)! :)

      Poista
  7. Tosi hyvin sopii nuo kaksi lakkaa yhteen! :)

    VastaaPoista