torstai 24. huhtikuuta 2014

Vesimarmorointihaaste: Huhtikuu

Yleensä oon tykänny tehdä vesimarmorointihaasteen aina alkukuusta, mut huhtikuun alkupuoli oli ilmeisestikin aika kiireistä aikaa. Marmoroinnit kuitenkin sain tehtyä puolessa välissä kuuta, joten hyvissä ajoin siis lopulta. Pelkäsin vaan, että kerkeekö nää tullä tämän kuun puolella vielä blogiin, mut sekin onnistui.


Niin ja nyt sitten suoraan kynsiin! Monet varmasti pitää mua outona (viimeistäänki) tän postauksen jälkeen. Menin marmoroinnissa taas sieltä, mistä aita on matalin.. Eli valitsin kaksi lakkaa ja tein tutun kuvion. Haluisin oikeesti ny koittaa jotain uutta, mut pelkään epäonnistumista niiin paljon, et kattooko uskallanko. Onhan tässä kyllä vielä koko vuos aikaa:)

Väreiksi valitsin sinisen ja keltasen. Jep, mulla on hirvee kiintymys näihin ruotsiväreihin sekä yhdessä että erikseen. Ennen suorastaan vihasin sinistä ja keltasta yhdessä, mut nykyään lähinnä tykkään siitä (ei, en kuitenkaan kulje ympäriinsä sinikeltaset vaatteet päällä). Oon vaan hiukan outolintu - kai:D



(Gina Tricot - White)
Flormar 2012 Spring & Summer - 439
OPI - I Just Can't Cope-acabana (Brazil)

Flormarin sininen creme olikin mulla käyttämättömänä, joten päätin ottaa sen marmorointiin. Ja taas sai vaan ihastella Flormarin laatua marmoroinnissa! Keltainen brassi (joka ei esittelyjä enää kaipaa) käyttäyty myös ihan täydellisesti marmoroinnissa, joten tämä kaksikko oli ihanan toimiva.

Aluks mun oli tarkotus tehdä vaan skittlette, jossa pari kynttä per käsi olis marmoroituja. Lakat kuitenki oli niin kivat ja marmorointi sujui, joten huomasin marmoroivani pian kaikki kynnet. Eipä siinä mitään, ihan kivasti sujui, tosin yhden kynnen jouduin uusimaan. Jossain kynsissä sininen ja keltanen meinas vedessä sekottua, joten tuloksena oli vihreää. Ei tuo mun mielestä kuitenkaan pahalta näytä.


Kohta onkin jo toukokuu, jospa mä sitten koittasin jotain erilaista:)

28 kommenttia :

  1. Nää on tosi onnistuneet! Tykkään :3

    VastaaPoista
  2. Ihanat :) Mä voisin kanssa koittaa tässä kuussa vielä jotain erilaista marmorointikuviota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sun marmorointeja ootellessa! Voi kun ite jaksaisin kanssa kokeilla jotain erilaista..

      Poista
  3. Matalan aidan kohdalta on aina hyvä mennä. :) Sininen ja keltainen sopii kyllä yhteen, veikkaan että jos joku on eri mieltä niin syy on varmaan ensisijaisesti Ruotsi-assosiaatiosta ja omasta negatiivisesta suhtautumisesta kenties... Nää on kivat!

    (Ai niin, mä unohdin tuon logon laittaa omaan postaukseeni - pitääpä koittaa muistaa paremmin ens kerralla.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullahan ennen nimenomaan oli Ruotsi-viha, mut onneks oon päässy siitä yli! Sininen ja keltanen sopii hyvin yhteen - mut oon vieläkin tosi epäilevä suomiväreistä yhdessä. Eli en voi sietää sinistä ja valkosta yhdessä:D

      Kiitos paljon! :)

      Poista
  4. Huh, ihan älyttömän hienosti onnistuneet!

    VastaaPoista
  5. Ihanat ! Multa löytyy nuo samat lakat ja sisäinen apinani taisi juuri herätä :D

    VastaaPoista
  6. Sun marmoroinnit on niin täydellisiä!

    VastaaPoista
  7. Wau! Täytyy itse vaihtaa kanssa jo kuviota, jospa kokeilisin tällaisa itsekkin. :) Mun vesimarmorointihaaste on aina kuun viimeinen päivä, ihan sillä että muistan sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kuvio on tosi helppo ja mun vakkari - harvoin epäonnistuu! :) Julkasetko sä sitten esimerkiks huhtikuun marmoroinnit toukokuun puolella, vai onko ne suoraan toukokuun marmoroinnit? Mä tykkään julkasta joka kuukausi marmoroinnit:)

      Poista
  8. Ihanat ! Suojasitko ihon jotenkin vai pyyhitkö sotkut vaan jälkikäteen pois ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Käytän aina maalarinteippiä sormien suojana, mut saan silti ihan pirun paljon sotkua aikaan. Putsaan loput sotkut kynsilakanpoistoaineella siveltimen, vanulappujen ja pumpulipuikkojen avulla. Mut teipit suojaa kyllä todella paljon suurimmalta sotkulta:)

      Poista
  9. Nätti marmorointi!

    Ei se aita ole kovin matala missään tapauksessa, jos tekee vesimarmoroinnin :D Pitäis ehkä alkaa itsekin tehdä useammin niin oppisi kunnolla, mutta kun tuntuu jotenkin niin työläältä hommalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Enail! :)

      Mä koen nykyään marmoroinnin jo mieluiseks ja helpohkoks puuhaks, joten mulla on aika matala kynnys alkaa marmoroida. Mutta teen aina helpoimman kautta, hups :D Kannattaa kokeilla - eikä saa masentua, vaikkei ekalla kerralla onnistuiskaan!

      Poista
  10. Nää on kyllä aivan ihanat, tulee mieleen Minna Parikan kelta-turkoosit Camellia-ballerinat ^_^ Todella hienostunut marmorikuvio!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) En ookkaan nähnyt sellasia balleriinoja, mut pitääkin googlettaa!

      Poista
  11. Upeat! <3 Ja vaikka en ite tykkää kovin ruotsin väreistä, niin noihin kynsiin ne sopii tooosi hyvin! :) Noissahan on vähän vihreän sävyä paikka paikoin marmoroinnin takia, joten siksi ovat vielä hienommat mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Sigi! :) ♥ Joo tuo vihreä antaa sellasen yhteenkuuluvuuden siniselle ja keltaselle, ihan kiva virhe tällä kertaa:)

      Poista